برگزاری اولین دوره آموزش سواد رسانه ویژه طلاب کانون استان مازندران

دوره آموزشی سواد رسانه ویژه طلاب مازندران

مدیر اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری اولین دوره آموزش سواد رسانه ویژه طلاب کانون استان مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری دوره سواد رسانه ویژه طلاب، دانش آموختگان و مبلغان کانون استان مازندران، اظهار داشت: این دوره با عنوان مبانی سواد رسانه به مدت 2ساعت در هفته در بازه زمانی 20 آبان تا 1 بهمن برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در سال 1400 تا کنون، سه دوره مبانی سواد رسانه تشکیل شده که سه دوره آن با مشارکت مراکز تخصصی و غیرحضوری و یک دوره آن با عنوان هوش دیجیتال در اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی برگزار شده است.

 حکمت نیا اعلام کرد: اقدامات لازم جهت برگزاری دوره‌ها در کانون‌های استانی در دستور کار این اداره صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: کانون طلاب استان مازندران اولین کانونی است که برای تشکیل گروه‌های رسانه، فضای مجازی و هنر اقدام کرده و هم اکنون فراخوان ثبت نام و برگزاری دوره عمومی مبانی سواد رسانه در کانون استان اعلام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: ظرفیت‌های کانون‌های استانی بهترین ساختار تشکیلاتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت آموزش، توانمندسازی و شبکه‌سازی طلاب با موضوعات تخصصی در سراسر کشور هستند.

حکمت نیا تصریح کرد: پس از پایان دوره مبنی سواد رسانه از شرکت‌کنندگان آزمون کتبی گرفته می‌شود و در صورت قبولی، طلاب به مرحله بعد وارد می‌شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در صورت حضور طلاب در دوره سواد رسانه و به دست آوردن حد نصاب نمرات، مدرک مشترک با امضای دوجانبه جامعه الزهرا سلام الله علیها و دانشکده صدا و سیما صادر خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: گواهی طلابی که در دوره‌های قبلی مبانی سواد رسانه شرکت کرده‌اند، آماده تحویل است که پیامکی برای شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.

حکمت نیا یادآور شد: طلاب، مبلغان و دانش آموختگان کانون استانی مازندران تا 18 آبان با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین در قسمت دوره‌ها (دوره سواد رسانه کانون طلاب استان مازندران) ثبت نام کنند.

وی ضمن قدردانی از همکاری مدیرکل امور فرهنگی، کارشناس امور تشکل‌ها و مسئول کانون طلاب استان مازندران، بیان داشت: دوره مبانی سواد رسانه با توجه به اقتضائات طلاب در استان‌های مختلف در حال برنامه‌ریزی اجرا است و این اداره آمادگی لازم جهت برگزاری این دوره‌ها در کانون‌های استانی را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09119498056 تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱