انتصاب مدیرکل دفتر بین الملل جامعه الزهرا

معارفه و تکریم مدیرکل دفتر بین الملل  (8)

سرکار خانم برقعی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین بنکدار را به عنوان مدیرکل دفتر بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی ظهر امروز در مراسم معارفه و تکریم مدیرکل بخش بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه در بخش بین الملل تاکنون کارهای بسیار بزرگی با همکاری و همدلی کارکنان صورت گرفته است که قابل تقدیر است گفت: در دور جدید فعالیت این دفتر باید شاهد حرکت با شتاب بیشتری باشیم.

مدیر جامعه الزهرا ادامه داد: بخش بین الملل باید با طرح ها و برنامه هایی که ارائه می دهد مجموعه  جامعه الزهرا علیهاالسلام را به سوی موسسه طراز بین المللی پیش ببرد.

وی حفظ استقلال موسسه جامعه الزهرا علیهاالسلام و تکیه بر استعداد و ظرفیت نیروهای داخلی را دو نکته مورد انتظار از مدیرکل جدید بخش بین الملل عنوان کرد و اظهار داشت: این دو نکته نه تنها در این بخش بلکه به صورت کلی از سوی همه مدیران باید مدنظر قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سیدروح الله موسوی تبار با قدردانی از اعتماد مجموعه به وی به دلیل 14 سال فعالیت در بخش بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام، این بخش را دارای پیشینه ای با فراز و فرودهای مختلف دانست که بر اساس اهداف مجموعه  فعالیت می کند و این پیشینه یکی از نقاط قوت این بخش است.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین بنکدار با اشاره به روایت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله «اختلاف امتی رحمه» گفت: برخی این اختلاف ورا رفت و آمد فیزیکی تفسیر کرده اند که شاید در ذیل آن بتوان جابجایی مسئولان را هم موجب رحمت و گشایش امور برای مجموعه ها و سازمان ها دانست.

وی اظهار داشت: در مسیر پیش رو بر اساس اهداف جامعه الزهرا علیهاالسلام ساختار مناسبی را برای این بخش پیشنهاد خواهیم داد و در این مسیر به کمک و راهنمایی کسانی که سابقه  فعالیت در این بخش را دارند  نیاز داریم و حتما از نظرات همه همکاران بهره خواهیم برد.

در ادامه حکم مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین بنکدار به عنوان مدیرکل دفتر بین الملل از سوی سرکار خانم برقعی اعطا شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱