دستورالعمل جذب و گزینش معینه‌ها در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

تالار بیداری -کاروان هم پای قافله

دستورالعمل جذب وگزینش معینه‌های کاروان‌ها در سال ۱۴۰۰ طی اطلاعیه ای از سوی مدیریت جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیریت جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با استعانت از خداوند متعال، بعد از اجرای طرح پالایش معینه‌های حج تمتع و برگزاری آزمون جذب معینه‌ها در سال ۱۳۹۹ با عنایت به عدم تامین نیاز استان‌ها، در راستای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت بالای حوزه‌های علمیه سراسر کشور و استفاده از توان علمی و عملی خواهران مبلغه واجد شرایط در چرخه حج و زیارت، مدیریت جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در نظر دارد به منظور تکمیل نیروهای خواهر معینه براساس نیاز استان‌ها اقدام به جذب نیرو از میان متقاضیان بومی واجد شرایط برای کاروان‌های شیعه کند.

براساس این گزارش، اعتقاد و التزام عملی به اسلام و مذهب تشیع، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، برخورداری از حسن شهرت و معاشرت، نداشتن سوء پیشینه و سابقه محکومیت مؤثر در محاکم قضائی جمهوری اسلامی ایران، توانائی جسمی و سلامت روانی و تاهل از جمله شرایط عمومی برای جذب در این واحد اعلام شده است.

حداقل ۳۰ و حداکثر ۴۵ سال سن، دارا بودن حداقل یکی از مدارک (سطح ۳ از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یا جامعه الزهرا علیهاالسلام)کلیه رشته‌ها و کارشناسی‌ارشد رشته ارتباطات با گرایش حج وزیارت (با ارائه گواهی از مراکز آموزش عالی) به همراه سطح۲ از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران یا جامعه الزهرا علیهاالسلام)کلیه رشته‌ها از جمله داشتن شرایط اختصاصی این واحد به شمار می‌آید.

داوطلب می‌تواند حداکثر سه استان از فهرست دفاتر نمایندگی بعثه را برای جذب انتخاب نمایند، زبان و گویش متقاضی باید با استان انتخابی مطابقت داشته باشد و این موضوع در فرآیند جذب صحت سنجی می‌گردد.

تمامی مراحل ثبت نام آزمون و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون بصورت اینترنتی از طریق سایت مدیریت جذب و سازماندهی به آدرس https://azmoon.hajj.ir صورت خواهد پذیرفت.

ثبت نام برای آزمون بصورت اینترنتی و از روز دو شنبه ۱۹ مهر تا دوشنبه ۳ آبان از طریق سایت مدیریت جذب و سازماندهی به آدرس https://azmoon.hajj.ir خواهد بود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱