همزمان با درس اخلاق مشترک طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا(س)؛

مراسم سالگرد درگذشت حاجیه خانم بهشتی برگزار می‌شود

درس اخلاق

مراسم یادبود عالمه فاضله مرحومه حاجیه خانم بهشتی همزمان با درس اخلاق مشترک طلاب و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت اولین سالگرد ارتحال بانوی عالمه فاضله و پرهیزگار مرحومه حاجیه خانم بهشتی، مراسم یادبود این مرحومه مغفوره به همت  معاونت فرهنگی تبلیغی و با همکاری معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام در درس اخلاق مشترک طلاب و اساتید جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

سرکار خانم مهرناز بهشتی در مکتب اهل بیت علیهم‌السلام تا سطح عالی فقه و اصول با بهره‌گیری از محضر اساتید برجسته حوزه  تلمذ نموده و در عرصه استادی در حوزه علمیه و دانشگاه فعالیت داشت.

وی بر اساس دغدغه خود در حیطه‌های مختلف علمی و اجرایی از جمله عضویت در هیئت امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام و همکاری با نهاد مقام معظم رهبری و همچنین عضویت در کمیته چشم انداز حوزه علمیه خواهران نقش آفرین بود.

مرحومه حاجیه خانم بهشتی از پیشکوستان برجسته این مجموعه حوزوی بود که عمر شریفشان را در راه ترویج معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام و حضور به عنوان معینه موفق حج و اعزام به سرزمین وحی صرف نمود.

مراسم یادبود مرحومه حاجیه خانم بهشتی روز یکشنبه ۱۱ مهر ساعت 10 تا 12 با حضور خانواده محترم این مرحومه مغفوره برگزار می‌شود.

در این مراسم، سرکار خانم ها علاسوند و حیدری مجد به بیان فضایل و ویژگی‌های شخصیتی این استاد فقید می‌پردازند.  

این مراسم به صورت برخط از درگاه حسینیه مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی https://heyatonline.ir/heyat/1739 پخش می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱