طی حکمی از سوی مدیر جامعه‌الزهرا(س)؛

«سرپرست اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های جامعه‌الزهرا(س)» منصوب شد

حجت الاسلام بابایی

حجت‌الاسلام والمسلمین بابایی از سوی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام به سمت «سرپرست اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های جامعه‌الزهرا(س)» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با صدور حکمی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بابایی را به سمت «سرپرست اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های جامعه‌الزهرا(س)» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان مهم ترین نهاد علمی آموزشی خواهران سراسر کشور در حوزه علوم اسلامی با ویژگی‌های انحصاری خود می‌بایست توسعه، تعمیق و تسهیل ارتباطات با سایر مراکز علمی را به عنوان بخشی از طرح تحول خود تثبیت نماید و با حفظ اصالت‌ها، سنت‌ها و ارزش‌های حوزه‌ای توانمندی خود را ارتقا داده و ضمن بهره مندی از فضای ارتباطی، نقشی اثربخش و هدایت‌کننده در مراکز علمی برجای گذارد.

امید است با استعانت از الطاف بی‌نهایت ربوبی و تحت توجهات خاصه حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام و حضرت ولیّ عصر ارواحنا فداه، با تلاش جهادی و همکاری با همه بخش‌های جامعه در انجام وظایف محوله و بهره گیری از ظرفیت‌های کارشناسی موجود در راستای خدمتگزاری صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش معارف قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی موفق باشید».

همچنین در این حکم ضمن طلب آمرزش برای مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خوشخو، مدیرکل پیشین روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام، از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین هادی اندیشه در مدت سرپرستی این مسئولیت قدردانی شد.


تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱