سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا اعلام کرد:

استقبال بیش از هزار فراگیر از دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت معارف اسلامی در 6 ماه نخست سال

دوره های آموزشی کوتاه مدت معارف اسلامی

الیاسی با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال، دوره‌های متنوع کوتاه مدت معارف اسلامی به دو صورت آنلاین و آفلاین برنامه‌ریزی شد، گفت: در این بازه زمانی، بیش از 1000 نفر از بانوان علاقه‌مند از نقاط مختلف ایران و برخی ملیت‌ها در 25 دوره فراخوان شده شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی، خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت أباعبدالله الحسین و اهل بیت آن حضرت علیهم‌السلام، به فعالیت‌های مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام در شش ماه نخست سال 1400 اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز با طراحی، برنامه ریزی، ساماندهی و انسجام‌بخشی دوره‌های کوتاه مدت، فرصت فراگیری علوم دینی را برای بانوان علاقه‌مند به این حوزه فراهم کرده است.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: بانوان علاقه‌مند در دوره‌های پودمانی معارف اسلامی شرکت می‌کنند و از مباحث متنوع بینشی و روشی در سه سطح عمومی، تکمیلی و تخصصی بهره می‌شوند.

الیاسی به شناسایی و ارتباط با گروه‌های هدف و مخاطبان این دوره‌ها اشاره کرد و گفت: تا کنون دوره‌های آموزشی مختلفی ویژه بانوان فرهنگی، فعالان فرهنگی تبلیغی، بسیجیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و دانشگاهیان، اصناف بانوان شاغل و عموم بانوان متقاضی در داخل و خارج از کشور برگزار و بسته‌های آموزشی هدفمند متناسب با هر گروه ارائه شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت در سال گذشته، یادآور شد: در سال ۱۳۹۹، با توجه به شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بستر ارائه آموزش‌های معارفی کوتاه مدت به صورت مجازی فراهم شد و هزار و 700 بانوی علاقه‌مند از نقاط مختلف ایران و برخی ملیت‌ها در ۴۳ دوره شرکت کردند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه بیش از 1000 نفر از بانوان علاقه‌مند از نقاط مختلف ایران و برخی ملیت‌ها از دوره‌های مرکز در شش ماهه نخست سال 1400 استقبال کردند، گفت: در 6 ماه نخست سال جاری، 25 دوره آموزشی کوتاه مدت معارف اسلامی به صورت آفلاین و آنلاین فراخوان شده است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معارف اسلامی به آدرس http://borhan.jz.ac.ir و کانال این مرکز در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/borhan_jz در جریان اخبار دوره‌ها و فعالیت‌های مرکز قرار گیرند.

الیاسی در ادامه به ایجاد زمینه‌های تعامل و همکاری با سایر نهادهای همسو اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه‌های همکاری بین نهادهای متولی فرهنگ و هماهنگی در این فعالیت‌ها یک از اصلی‌ترین رسالت‌های مسئولان حوزه به شمار می‌رود.

وی در پایان تصریح کرد: تعامل و همکاری با سایر نهادهای آموزشی فرهنگی در دستور کار این مرکز قرار گرفته و این مرکز آماده برگزاری دوره‌های مشترک با سایر نهادها است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱