«با مهارت زندگی را شروع‌كردیم»

شرکت هزار و 546 فراگیر در نوزدهمین دوره مهارتی‌فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)

آغاز نوزدهمین دوره مهارتی فرهنگی 1

نوزدهمین دوره مهارتی‌فرهنگی و چهارمین دوره مجازی مهارتی با استقبال بیش از هزار و 500 بانوی فراگیر از سراسر ایران در 61 کارگاه مهارتی فرهنگی متنوع آغاز به كار كرد.

به گزارش روابط عمومی، خانم نیره قاسمی‌زادیان در گفتگو با واحد خبر، اعلام كرد: دوره رویش 1400  اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی زیر نظر معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با شعار "با مهارت زندگی‌كنیم" با استقبال چشمگیر بیش از هزار و 500 نفر از بانوان و دختران فراگیر از سراسر ایران، فعالیت رسمی خود راآغاز كرد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این طرح با اجرای 61 كارگاه متنوع در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است.

قاسمی زادیان افزود: در گروه فناوری اطلاعات 275نفر، هنرهای تجسمی 185 نفر، هنرهای دستی 520 نفر، هنرهای ادبی 149 نفر، مهارت‌های زندگی 121 نفر و در بخش كودك و نوجوان 296 نفر شركت كرده‌اند.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های ممتاز این طرح، علاوه بر هزینه مناسب در تمامی رشته‌ها، می‌توان به برگزاری دوره‌ها به شیوه كارگاهی، حضور بانوان متعهد و متخصص و مجرب، به عنوان استاد و استقبال پرشور گروه كودك و نوجوان اشاره كرد.

رئیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: این دوره از روز سوم مرداد و به یمن میلاد مبارك حضرت امام هادی علیه‌السلام شروع شده و تا پایان شهریور ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

قاسمی زادیان بیان داشت: مشتاقانی كه موفق به حضور در دوره رویش 1400 نشده‌اند، می‌توانند با عضویت در كانال رسمی اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی به آدرس https://eitaa.com/edare_amf_jz در جریان تازه‌ترین آموزش‌های مهارتی فرهنگی در طول سال قرار بگیرند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱