دورهمی پویش و رویش با موضوع فرزندآوری و چالش های آن برگزار می شود

فرزند اوری

سلسله جلسات دورهمی "پویش و رویش" با موضوع فرزندآوری و چالش های آن از سوی اداره کل فرهنگی برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی، سیده ربابه داودالموسوی، مدیرکل امور فرهنگی در گفت و گو با واحد خبر بیان داشت: با پیش رو بودن ایام ماه محرم الحرام و موضوعات راهبردی محرم سال 1442 در زمینه فرزندآوری، اداره کل امور فرهنگی در سلسله جلسات دورهمی طلاب جامعه الزهرا علیها السلام با عنوان "پویش و رویش" به موضوع مسائل فرزندآوری و چالش های آن می پردازد.

وی ادامه داد: این دورهمی به صورت برخط در تاریخ سه شنبه 24 مرداد ساعت 9 با حضور افراد خبره و کارشناس در زمینه فرزندآوری، کارشناسان حوزه جمعیت و نیز کارشناس روانشناس و مشاوره جامعه الزهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

موسوی تاکید کرد: در این جلسه فضای بیان آزاد دغدغه ها و مسائل مرتبط در زمینه های مختلف فرزندآوری، ویژه طلاب فراهم آمدهو  فرصت نقد و بررسی مقوله فرزندآوری از دیدگاه های مختلف برای مخاطبان مهیا شده است.

مدیر کل امور فرهنگی با معرفی سرکار خانم راد از اساتید حوزه و دانشگاه و پژوهشگر و فعال حوزه خانواده و زنان به عنوان استاد راهبر دورهمی پویش و رویش گفت: از همه طلاب دغدغه مند در زمینه فرزندآوری دعوت می شود با شرکت در این گپ و گفت دوستانه و بهره مندی از نظرات کارشناسان در حوزه مسائل فرزندآوری، علاوه بر دریافت پاسخ سوالات خود در زمینه چالش های فرزندآوری، از تجربیات شخصی دوستان طلبه خود در موضوع چند فرزندی نیز بهره مند شوند.

وی در پایان گفت: علاقه مندان به شرکت در این دورهمی، می توانند از تاریخ 10 تا 20 مرداد ماه با مراجعه سایت جامعه الزهرا علیهالسلام، سامانه فرهنگی و یا مراجعه به آدرس http://farhangi.jz.ac.ir ثبت نام کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱