حضور مبلغان جامعه‌الزهرا(س) در اماکن مختلف به مناسبت هفته عفاف وحجاب

تبلیغ عفاف و حجاب

جمعی از مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام پس از حضور در دوره مهارت افزایی عفاف و حجاب به صورت فردی و گروهی به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در عرصه عفاف و حجاب پرداختند.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با هفته عفاف و حجاب، جمعی از مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام در اماکن مختلف استان حضور یافتند و به صورت چهره به چهره به تبلیغ عفاف و حجاب پرداختند.

مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام به صورت فردی و یا گروهی در بوستان‌ها، حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام، مسجد مقدس جمکران و اماکن عمومی مستقر شدند و در راستای نهادینه سازی عفاف و حجاب به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی برای بانوان و دختران پرداختند.

اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام به منظور فعالیت بانوان مبلغ در هفته عفاف و حجاب، دوره مهارت افزایی ویژه هفته عفاف و حجاب را به مدت دو روز برگزار کرد که بیش از 100 مبلغ فعال در عرصه عفاف و حجاب در این دوره شرکت کردند.

این دوره علاوه بر پشتیبانی علمی و محتوایی به صورت کارگاهی برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این دوره به بیان راهکارها و نقطه نظرات در حوزه عفاف و حجاب پرداختند و برای فعالیت میدانی آماده شدند.

 کانال رسمی اطلاع ‌رسانی اداره امور مبلغان در پیام رسان ایتا:

https://eitaa.com/joinchat/1979646040Cd32e2bb1f5

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱