بیانیه جامعه الزهرا در محکومیت توهین به حضرت آیت الله مصباح یزدی

علامه مصباح یزدی

جامعه الزهرا علیهاالسلام با انتشار بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت به حضرت آیت الله مصباح یزدی، ایشان را عالمی فرزانه، عاملی کامل و مدافعی تمام عیار برای دین و نظام اسلامی دانست.

به گزارش روابط عمومی، متن این بیانیه بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

«یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذِینَ اُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ؛ خداوند مومنین را گرامی می‌دارد؛ اما اهل علم، افضل‌اند» (مجادله ۱۱)

دانشمندان الهی، مکرمین خداوند و مصابیح دورانند.

حضرت آیت الله العظمی مصباح یزدی، عالمی فرزانه، عاملی کامل و مدافعی تمام عیار برای دین و نظام بوده‌اند و در این راه هرگز از ملامت ملامتگران دلسرد نشده و همواره تکیه‌گاهی مرصوص برای بنیان‌های دینی و ملی بوده و از هیچ جهادی مضایقه نفرمودند.

مبارزات ایشان با داعیه داران التقاط و منحرفین عقیده، همواره الگویی برای رهروان طریق حق است.

این بزرگوار از نگاه ولیّ امر مسلمین «متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویایی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند. خدمات ایشان در تولید اندیشه‌ دینی و نگارش کتب راه‌گشا، و در تربیت شاگردان ممتاز و اثرگذار و در حضور انقلابی در همه‌ میدان‌هایی که احساس نیاز به حضور ایشان می‌شد، حقاً و انصافاً کم‌نظیر است. پارسائی و پرهیزگاری خصلت همیشگی ایشان از دوران جوانی تا آخر عمر بود و توفیق سلوک در طریق معرفت توحیدی، پاداش بزرگ الهی به این مجاهدت بلند مدت است.» (پیام مقام معظم رهبری؛۱۳ دی ماه ۱۳۹۹)

در عصر فراق این هادی دوران و وحید زمان که ژاژخایان، زبان عقده گشوده‌اند، مهر گرم بر دل نشسته ایشان، التیامی بر زخم زبان‌های دشمنان است.

ما شاگردان و رهروان آن بزرگوار، هر گونه اسائه ادب به ساحت علما از جمله مصباح فروزان دین و دانش، حضرت علامه مصباح یزدی را قاطعانه محکوم نموده و با تمام توان در دفاع از حریم علم و ایمان، ایستاده‌ایم.

والسلام

جامعه الزهرا علیهاالسلام

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱