کارگاه آشنایی با مدیریت فرایندهای سازمانی در جامعه الزهرا برگزار شد

آشنایی با مدیریت فرآیندهای سازمانی

کارگاه آشنایی با مدیریت فرایندهای سازمانی ویژه مدیران جامعه الزهرا علیهاالسلام صبح امروز در این موسسه علمی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی، دکتر اکبرپور شیرازی صبح امروز در کارگاه آشنایی با مدیریت فرایندهای سازمانی با اشاره به اهمیت مدیریت فرآیندها در سازمان‌ها گفت: فرآیند مجموعه‌ای از فعالیت‌هاست که یک یا بیش از یک نوع درونداد (ورودی) را تبدیل به بروندادهایی (خروجی) می‌نماید که برای دریافت‌کننده (مشتری) ارزش بیشتری از درونداد دارد.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به راه‌های افزایش بهره‌وری در سازمان داشت و افزود: ضرورت مهندسی مجدد که امروزه در سازمان‌ها مورد توجه جدی است با تأکید بر طراحی ریشه‌ای یا تأکید بر فرآیندها یا مدیریت بهبود صورت می‌پذیرد.

چرخه مدیریت فرآیند و عوامل، ویژگی‌ها و آثار آن از دیگر مباحثی بود که استاد دانشگاه علامه طباطبایی به ارائه آن پرداخت.

در ادامه سیدروح الله داوودالموسوی رییس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت به ضرورت تعریف و اصلاح فرآیندهای موجود در جامعه الزهرا علیهاالسلام پرداخت و گفت: مدیریت فرآیندها در تحول سازمانی نقش تأثیرگذار و غیرقابل‌انکاری دارد.

اهداف و مقاصد اجرای مدیریت فرآیندهای سازمانی، اصول و سیاست‌های حاکم در مدیریت فرآیندهای سازمانی، مراحل اجرای مدیریت فرآیندهای سازمانی، الگوی کلان و مفهومی مدیریت فرآیندهای سازمانی، طبقه‌بندی فرآیندهای سازمانی، معیارها و نحوه اولویت‌بندی فرآیندهای سازمانی، سازوکار اجرایی مدیریت فرآیندهای سازمانی و نحوه و میزان مشارکت واحدها از دیگر مباحثی بود که آقایان داوود الموسوی و دکتر قنبری بدان پرداختند.

گفتنی است، این کارگاه باهدف آشنایی مدیران جامعه الزهرا علیهاالسلام با مدیریت فرآیندهای سازمانی و مشارکت حداکثری آنها در این پروژه در راستای تحول سازمانی این نهاد حوزوی برگزار شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱