اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

دوره مهارت‌افزایی ویژه هفته عفاف و حجاب

دوره مهارت افزایی ویژه هفته حجاب و عفاف

دوره مهارت افزایی ویژه هفته عفاف و حجاب با حضور استاد فخر روحانی، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید نژاد در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره مهارت افزایی ویژه هفته عفاف و حجاب از سوی اداره امور مبلغان اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این دوره، اساتیدی چون سرکار خانم زهرا فخر روحانی استاد جامعه الزهرا علیهاالسلام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسماعیلی مبارکه پژوهشگر و مدرس حوزه تبلیغ و تربیت و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس سید نژاد کارشناس حوزه عفاف و حجاب با شیوه‌های جذاب و کاربردی به موضوع عفاف و حجاب می پردازند.

بهرامی به موضوعات این دوره اشاره کرد و گفت: شیوه برخورد اولیه با سنین مختلف افراد بدحجاب، نحوه گفتگو و برقراری تعامل با افراد بدحجاب، قوانین عفاف و حجاب و انتقال مفاهیم عفاف و حجاب از جمله موضوعات این دوره هستند.

وی با بیان اینکه حضور گروه‌های تبلیغی در این دوره الزامی است، یادآور شد: این دوره روزهای شنبه و یکشنبه 12 و 13 تیر ساعت 8 تا 13 به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات طبقه زیرزمین ساختمان شهید بهشتی برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 11 تیر اعلام کرد و بیان داشت: مبلغان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir مراجعه کنند.

کانال رسمی اطلاع‌رسانی اداره امور مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی https://eitaa.com/joinchat/164560910C641293389e در پیام رسان ایتا فعال است.

تصویر خبر

 دوره مهارت افزایی ویژه هفته عفاف و حجاب

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱