از سوی مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا(س) ارائه می‌شود؛

بسته ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

بسته ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان

بسته ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با ارائه سه مبحث کلیدی «هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، استعدادیابی»، «مدیریت رفتار در فضای مجازی» و «مهارت‌های مطالعه موفق» ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد:  مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام در ایام تابستان، بسته ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان را ارائه می‌کند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: فراگیران در این دوره با سه مبحث کلیدی و چالشی از جمله هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، استعدادیابی؛ مدیریت رفتار در فضای مجازی و مهارت‌های مطالعه موفق آشنا می‌شوند که در رشد فردی و مدیریتی دانش آموزان مؤثر است.

الیاسی گفت: هزینه ثبت نام در این دوره با تخفیف 20 درصد، 80 هزار تومان است و علاقه‌مندان تا 20 تیر فرصت دارند در این دوره ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از اوایل مرداد در 12 جلسه به صورت مجازی و آنلاین آغاز می‌شود، تصریح کرد: ثبت نام در این دوره برای همه بانوان آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت مرکز به نشانی https://borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha در این دوره ثبت نام کنند.

کانال رسمی مرکز آموزش های کوتاه مدت معارف اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی https://eitaa.com/borhan_jz در پیام رسان ایتا فعال است و عناوین و زمان برگزاری دوره‌ها در این کانال اطلاع‌رسانی می‌شود.

بسته آموزشی کوتاه مدت ویژه دانش آموزان

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱