دوره مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود

دوره تخصصی تربیت مربی حفظ قرآن کریم

دوره مجازی تربیت مربی حفظ قرآن کریم از اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: دوره تخصصی تربیت مربی حفظ قرآن کریم به همت اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت اشاعه فرهنگ انس و حفظ قرآن کریم در میان طلاب و تربیت مربیان کارآمد و توانمند در این زمینه وهمچنین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در پرداختن به این امر در حوزه‌های علمیه، این دوره ارزشمند در تابستان 1400 برگزار می‌شود.

حسینی افزود: این دوره ویژه حافظان موفق 10 جزء به بالای قرآن کریم است و افرادی که سابقه مربیگری در زمینه حفظ قرآن کریم را دارند، از اولویت پذیرش برخوردار خواهند بود.

وی بیان داشت: بخشی از سرفصل‌های دوره شامل مباحث اصول کلاسداری، اصول حفظ قرآن كريم، فنون و مهارت‌هاي تدريس حفظ قرآن، ترجمه و مفاهيم قرآن كريم و ... است.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره‌ تا 10 تیر و شروع آن از 15 تیر است، عنوان کرد: ثبت نام در دوره‌های قرآنی و حدیثی تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام به نشانی http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است.

حسینی تصریح کرد: در انتهای ثبت نام پیامکی حاوی کد رهگیری برای مخاطبین ارسال می‌شود که طلاب باید کد را ذخیره کرده و در صورت تشکیل دوره، جهت پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام از آن استفاه کنند.

وی یادآور شد: تشکیل این دوره، منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز 8 تا 12 با شماره تلفن‌های 32112436-  32112088 -32112548 تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱