همزمان با هفته کرامت صورت گرفت:

تقدیر از مدیر و سرپرست سابق جامعه الزهرا علیهاالسلام و همسران ایشان

هدیه

حاجیه خانم برقعی تلاش های مخلصانه مدیران پیشین جامعه الزهرا علیهاالسلام را ستودنی دانست و بر استمرار برنامه های تعالی بخش این موسسه علمی حوزه ای تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی، همزمان با هفته کرامت، سرکار خانم برقعی با حضور در منزل حجت الاسلام والمسلمین مدنی مدیر سابق و حجت الاسلام والمسلمین دیانی سرپرست پیشین جامعه الزهرا علیهاالسلام ضمن عرض تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت معصومه و امام رضا علیهماالسلام، از تلاش های مجدانه آنها تشکر و نیز از همسران آنها به دلیل همراهی در دوران مدیریت ایشان تقدیر کرد.

در این دیدار حاجیه خانم برقعی تلاش های مخلصانه مدیران پیشین جامعه الزهرا علیهاالسلام را ستودنی دانست و بر استمرار برنامه های تعالی بخش این موسسه علمی حوزه ای تاکید کرد.

وی نقش همسران مدیران را در پشتیبانی عاطفی و انگیزشی بسیار مهم توصیف کرد و گفت: از این رو ضروری است از تلاش ها، همراهی ها و خدمات این بانوان گرامی تقدیر بعمل آید چرا که بی گمان بخشی از موفقیت همسران مرهون این همراهی ها است.

گفتنی است، در پایان مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از همسران مدیر و سرپرست پیشین جامعه الزهرا علیهاالسلام تقدیر کرد.

 

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱