مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد:

همکاری دو مجموعه حوزوی خواهران در کشور با نگاه راهبردی و حفظ استقلال

فاضل

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاضل از همکاری دو مجموعه حوزوی خواهران در کشور با حفظ استقلال خبر داد و گفت: هر دو مجموعه علمی حوزوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یک مجموعه مشترک هستند و باید در رسیدن به اهداف مشترک همکاری لازم را داشته باشند و با نگاه راهبردی حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در نشست هم اندیشی و هم افزایی حوزه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با حضور خانم برقعی مدیر و معاونان مرکز آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت همکاری‌های دو طرفه بین دو  مجموعه آموزشی حوزوی در کشور، اظهار داشت: این همکاری و ارتباط علمی می‌تواند گام مهمی در حوزه علم و فرهنگ باشد.

وی با تاکید بر ترویج و توسعه کرامت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و توجه این بزرگواران به علم و دانش، افزود: تصمیماتی برای همکاری و هم‌افزایی دو دستگاه با حفظ استقلال دو مرکز گرفته خواهد شد تا بتوانیم در حوزه فرهنگ به خصوص حجاب و عفاف و همچنین فرزندآوری در جامعه منشاء برکات باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: هر دو مجموعه علمی حوزوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یک مجموعه مشترک بودند و باید در رسیدن به اهداف مشترک همکاری لازم را داشته باشند و با نگاه راهبردی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه این همکاری از مدت‎ها قبل آغاز شده و تنها باید این حرکت بر اساس نیازهای علمی دو مجموعه و نیازهای فرهنگی جامعه مدیریت شود و یاد و نام مدیران گذشته هر دو دستگاه را گرامی می‌داریم.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱