آشنایی با موضوع «انتخابات ۱۴۰۰» در بیانات رهبر انقلاب

فیش های انتخابات

مجموعه‌ فیش‌هایِ موضوع «انتخابات ۱۴۰۰» در پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه ای مدظله العالی بارگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه‌ فیش‌هایِ موضوع «انتخابات ۱۴۰۰» را در اختیار مخاطبین عزیز قرار می‌دهد.

در بخش «موضوعی»، بیانات رهبر انقلاب درباره‌ی ابعاد مختلف موضوعِ مدنظر استخراج شده است.

«جامعیتِ محتواییِ مناسب» از جمله ویژگی‌های این مجموعه‌ است.

این محتوای استخراجی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای علاوه بر کارکردهای عمومی و مطالعاتی و... می‌تواند به‌صورت خاص از سوی تحلیل‌گران، فعالین فرهنگی و رسانه‌ای و پژوهشگران مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

علاقه مندان برای دسترسی به این صفحه می‌توانند به نشانی https://farsi.khamenei.ir/newspart-index?tid=25950&npt=12#94893 مراجعه کنند.

رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت سی‌ودومین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله) فرمودند: «گفته می‌شود که برخی به خاطر فشارهای معیشتی‌ای که وجود دارد و همه می‌دانیم و همه آن را لمس می‌کنیم، مردّدند که آیا در انتخابات شرکت بکنند یا نکنند؛ یا بعضی‌ها مثلاً می‌گویند «ما در دوره‌های مختلف به یک کسی با شوق رأی دادیم، بعد منجر شد به دلخوری، و در آخر دوره دلخور شدیم؛ پس بنابراین خوب است شرکت نکنیم در انتخابات»؛ بعضی از این حرفها زده می‌شود.

به نظر می‌رسد که اینها استدلال‌های درستی نیست. نبایستی این چیزها ما را دلسرد کند از مشارکت در انتخابات. اگر نابسامانی‌ای وجود دارد، اگر ناکارآمدی‌ای وجود دارد، ما باید آن را با انتخاب درست و انتخاب خوب جبران کنیم، نه با عدم انتخاب.

خب اگر چنانچه واقعاً یک ضعفی وجود دارد در مدیریّت‌ها، راه چاره‌اش چیست؟ راه چاره‌اش این است که ما اصلاً در مدیریّت‌ها دخالت نکنیم، یا راه چاره‌اش این است که دخالت کنیم و یک مدیریّت درست و حسابی، مدیریّت به معنای واقعیِ کلمه اسلامی و مردمی به وجود بیاوریم؟

راهش این است دیگر؛ یعنی اگر چنانچه دلخوری‌ای وجود دارد، این دلخوری را این جوری بایستی جبران بکنیم، نه با وارد نشدن در منطقه‌ی انتخابات».۱۴۰۰/۰۳/۱۴

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱