فراخوان ثبت نام دانش‌آموزان دختر در دبیرستان دوره دوم هدی

ثبت نام دبیرستان هدی

دبيرستان غيردولتی دوره دوم هدی براي سال تحصيلي 14٠١-١٤٠٠در سه رشته تجربی، رياضی و انسانی از بين داوطلبان واجد شرايط ثبت نام می‌کند.

به گزارش روابط عمومی، خانم خسروی در گفتگو با واحد خبر از ثبت نام این مجتمع آموزشی تربیتی در سه رشته تجربی، انسانی و ریاضی خبر داد و افزود: دبیرستان غیردولتی هدی دوره دوم برای سال تحصیلی 14٠١-١٤٠٠در سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی از بین داوطلبان واجد شرایط (انضباط ٢٠ و...) ثبت نام می‌کند.

مدیر دبیرستان غیردولتی هدی خاطر نشان کرد: این مجتمع آموزشی تربیتی در محیطی آرام و با کادری مجرب همراه با برنامه‌های پرورشی و آموزشی پویا، فضای مناسبی را برای رشد علمی و معنوی دانش آموزان فراهم ساخته است.

خسروی تصریح کرد: كسب رتبه‌های علمی، پژوهشی و پرورشی و قبولی بیش از ٩٠ درصد فارغ التحصیلان در دانشگاه از موفقیت‌های این مجتمع آموزشی تربیتی است.

وی با اشاره به ارائه تخفیفات به متقاضیان واجد شرایط، تاکید کرد: مجتمع آموزشی تربیتی هدی برای فرزندانِ كارمندان و طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام و همچنین جانبازان و ایثارگران تخفیفاتی در شهریه لحاظ می‌کند.

مدیر دبیرستان غیردولتی هدی، مهلت ثبت نام در این دبیرستان را تا زمان تکمیل ظرفیت عنوان کرد و گفت: پس از ثبت نام، ارزیابی‌های حضوری در تیرماه انجام خواهد شد که به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱