اعطای تسهیلات ایام کرونا و پاداش سال 99

مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام از اعطای تسهیلات ایام کرونا به صورت یکسان به همه کارکنان و پرداخت پاداش سال 99 به آنها خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به مشکلات مالی بسیاری از همکاران در ایام کرونا گفت: مدیریت جامعه الزهرا علیهاالسلام تلاش کرده با توجه به شرایط اقتصادی کشور، مساعدت هایی را به طرق مختلف برای همکاران داشته باشد. البته همکاران محترم اطلاع دارند که امروز منابع درآمدی جامعه الزهرا علیهاالسلام منحصر به بودجه ای است که از طریق شورای سیاستگذاری در اختیار این مجموعه قرار می گیرد و هیچ منبع درآمدی قابل توجه دیگری در اختیار نداریم. در این راستا سعی شده با وجود کاهش بودجه و نیز کاهش سهم جامعه الزهرا علیهاالسلام از بودجه در اختیار شورای سیاستگذاری، پرداختها ولو با دریافت وام به موقع باشد و هر ساله هم افزایش های قانونی روی دستمزدها اعمال شده و این در حالی است که بودجه مجموعه کاهشی بوده و هیچ افزایش بودجه­ای نداشته ایم.

پرداخت پاداش سال 99

وی ادامه داد: اخیرا به تقاضای وامی که سال گذشته از شورای سیاستگذاری کرده بودیم پاسخ مثبت داده شده و این وام به جامعه الزهرا علیهاالسلام پرداخت شد که در قالب پاداش سال 99 در اختیار همکاران محترم قرار گرفت. دلیل اینکه این پرداختی به عنوان پاداش سال 98 محاسبه نشد برای این است که نگرانیم مانند سال گذشته، پاداش سال 99 در بودجه ما اعمال نشود و اگر ما این پرداختی را به عنوان پاداش 98 پرداخت کنیم آن پاداش از دیون ما حذف شود. بدین جهت ما این پرداختی را به عنوان پاداش سال 99 پرداخت کردیم و اگر خداوند توفیق داد و در بودجه مجموعه گشایشی شد در پایان سال مساعدت دیگری هم خواهیم داشت.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: در این طرح با وجود اینکه پاداش پایان سال تنها به کارمندان رسمی تعلق می گیرد و به نیروهای ساعتی و برنامه ای چیزی به عنوان پاداش پرداخت نمی شود، ولی در این سالها سعی شده هدیه ای به نیروهای ساعتی و برنامه ای در قالب پرداختی اعطا شود که در پرداخت اخیر نیز به گونه ای برنامه ریزی شد که نیروهای ساعتی و برنامه ای هم از این مساعدت بهره مند شوند، لذا برنامه ریزی شده که به اندازه حقوق جایگاه با ملاحظه ساعت کاری، این نیروها هم دریافتی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته می دانیم که این مساعدت با وجود بدهی سنگینی که بر عهده جامعه الزهرا علیهاالسلام می گذارد همه مشکلات همکاران را حل نمی کند اما آن را برای عرض تشکری از تلاش هایشان تقدیم می کنیم و امیدواریم به برکتی که نام مبارک حضرت زهرا علیهاالسلام به زندگی هایشان می دهد بتوانند این برهه سخت را هم پشت سر بگذارند.

اعطای تسهیلات بانکی به همه کارکنان 

حجت الاسلام والمسلمین مدنی در ادامه به اختصاص وام به طلاب، اساتید و کارکنان در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: وام کارکنان به طور مساوی در اختیار همه کارکنان قرار گرفت و بنده تاکید کردم که هیچ ملاحظه ای در میزان و نحوه پرداخت صورت نگیرد تا همه بتوانند به صورت یکسان از این وام بهره مند شوند. البته در پرداخت این وام با کمبود اعتبار مواجه شدیم که با رایزنی های صورت گرفته این مشکل نیز برطرف شد.

وی با تاکید بر اینکه وام ایام کرونا به صورت مساوی به همه کارکنان اختصاص یافته و سمت و جایگاه افراد در میزان آن هیچ تاثیری نداشته است بیان داشت: اعتبار دیگری در اختیار برخی مراکز تصمیم گیر بوده که نحوه و میزان اعطای آن دست ما نبوده و بر اساس تصمیمی که آن مرکز گرفته توزیع و اعطا شده است که آن وام ربطی به این تسهیلات ایام کرونا ندارد.

اعطای تسهیلات معیشتی و خرید تبلت و لپ تاپ به طلاب و اساتید

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: وامی که برای طلاب و اساتید در نظر گرفته شده اعتبارش هنوز در اختیار ما قرار نگرفته ولی مقدماتش انجام شده و طلاب و اساتید دارای شرایط بر اساس قرعه کشی به مرکز خدمات یا بانک معرفی می شوند. البته تعداد ثبت نام وام طلاب و اساتید بسیار بیشتر از سهمیه ارائه شده بود که امیدواریم بتوانیم با رایزنی در چند مرحله برای همه آنها وام هایی فراهم کنیم.  

عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه این وام ها و پاداش به نوعی تشکر و تقدیر از تلاش های همه همکاران عزیز در مجموعه است ولی تقدیر از همکاران فعال و نیمه فعال که توسط واحدهای مربوطه بر اساس شاخص ها و ضوابط معرفی شده اند در قالب اهدای لوح، نمره ارزشیابی و مرخصی تشویقی در همین هفته انجام خواهد گرفت که به عنوان نمونه لوح تقدیر برخی همکاران در جلسه دیدار کارکنان به یک نفر از هر واحد اهدا شد. 

وی در پایان با بیان این که در مجموعه جامعه الزهرا امکان اطلاع رسانی شفاف وجود دارد اظهار داشت: آماده پاسخگویی به سوالات همه خواهران و برادران هستیم و معتقدیم این شفافیت باعث نزدیک شدن دلها به هم و افزایش انگیزه و امید کارکنان می شود ولی شایعات و دامن زدن به آن بذر نفرت و ناراحتی می کارد و باعث کاهش انگیزه و بهره وری می شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱