مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) اعلام کرد:

مسابقه صوتی نقاشی «قهرمان میدان» ویژه فرزندان دبستانی طلاب برگزار می‌شود

مسابقه نقاشی قهرمان میدان

خانم داودالموسوی از برگزاری مسابقه صوتی نقاشی «قهرمان میدان» ویژه فرزندان دبستانی طلاب به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، ضمن گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش به ویژه ابومهدی المهندس، گفت: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تاریخ 29 آذر 1399 در بیاناتی فرمودند: «شهید سلیمانی هم قهرمان ملّت ایران شد و هم قهرمان امّت اسلامی شد؛ این نکته اساسی است. ایرانی‌ها هم به خودشان افتخار کنند که مردی از میان آنها از یک روستای دورافتاده برمی‌خیزد، تلاش می‌کند، مجاهدت می‌کند، خودسازی می‌کند، تبدیل می‌شود به چهره درخشان و قهرمان امّت اسلامی».

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به برگزاری مسابقه « قهرمان میدان»، گفت: با عنایت خداوند متعال و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر شناساندن شهدای انقلاب به جوانان و نوجوانان و الگوگیری این قشر پرانرژی و پرتکاپو از شهیدان والامقام، مسابقه صوتی نقاشی «قهرمان میدان» ویژه فرزندان طلاب برگزار می‌شود.

داودالموسوی درباره نحوه برگزاری مسابقه، افزود: شیوه برگزاری مسابقه «قهرمان میدان» به گونه‌ای است که کودکان و نوجوانان، فایل صوتی سخنان شهید حاج قاسم سلیمانی را با دریافت از سایت جامعه الزهرا علیهاالسلام می شنوند، سپس برداشت خود را به تصویر می‌کشند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار از 13 دی تا 12 بهمن است، تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه، آثار خود را همراه با نام، نام خانوادگی، سن، مقطع تحصیلی خود به همراه نام و نام خانوادگی، شماره ملی و شماره تماس مادر ارسال کنند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به شناسه @farhangi_2426 در پیام‌رسان ایتا و سروش ارسال کنند.

داودالموسوی با بیان اینکه به بهترین آثار برگزیده، جوایز ارزنده تعلق می‌گیرد، یادآور شد: اسامی برگزیدگان مسابقه 22 بهمن در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان ایتا به آدرس  https://eitaa.com/jz_mft و در پیام‌رسان سروش به آدرس https://sapp.ir/jz_m.f.t اعلام می‌شود.

تصویر خبر

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱