برگزاری اردوی دستجرد ویژه شرکت‌کنندگان دوره‌های مهارتی فرهنگی

باغ دستجرد

اردوی فرهنگی تفریحی دستجرد ویژه شرکت‌کنندگان دوره‌های مهارتی فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اردوی فرهنگی تفریحی باغ کوثر ویژه شرکت‌کنندگان دوره‌های تابستانه مهارتی فرهنگی از سوی اداره امور فرهنگی و با همکاری اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی برگزار شد.

110 نفر از اساتید، طلاب، دانش‌آموختگان و خانواده‌های ایشان و همچنین فرزندان کارمندان مجموعه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها که در دوره‌های آموزشی مهارتی شرکت کردند، در اردوگاه دستجرد حضور یافتند و از برنامه‌های تفریحی و فرهنگی این اردو بهره‌مند شدند.

هدف از برگزاری این اردو، ارتقای سطح فرهنگی طلاب، خانواده و فرزندان مجموعه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها، تعميق فضايل اخلاقی، ایجاد تعامل و همکاری بین شرکت‌کنندگان در اردو و تلطیف روحیه آنان با ایجاد فضای شاد و پر نشاط بود.

در این اردو، مسابقات فرهنگی، برنامه‌های فرهنگی ورزشی و محفل جشن میلاد امام رضا علیه السلام همراه با مداحی و سخنرانی برگزار شد، همچنین جهت نهادینه شدن مفاهیم دینی ازجمله نماز، حجاب و حمایت از کالای ایرانی و تشویق و ترغیب مخاطبان به این امور، برنامه‌های مختلفی اجرا شد.

در این اردو، سرکار خانم‌ها حیدری، سرکار خانم محبتیو سرکار خانم یوسفی به عنوان کارشناس حضور یافتند و برای شرکت‌کنندگان پیرامون دهه کرامت و زندگی‌نامه امام رضا علیه‌السلام سخنرانی کردند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱