از سوی معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س)؛

فراخوان ثبت نام در دوره تربیت مدرس اعلام شد

دوره تربیت مدرس 2

مدیر اداره امور اساتید معاونت آموزش جامعه‌الزهرا(س) از اعلام فراخوان ثبت نام در «دوره تربیت مدرس» خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی رسولی‌نیا روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره تربیت مدرس ویژه طلاب فارغ‌التحصیل با حداقل مدرک تحصیلی سطح سه از سوی معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر اداره امور اساتید اظهار داشت: در دوره تربیت مدرس، بانوان طلبه، دانش و مهارت‌های لازم برای تدریس در موضوع و رشته خاص را فرا می‌گیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسولی‌نیا افزود: بهره‌گیری از مدرسان خانم در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و دیگر مراکز آموزشی خواهران و نیز نیاز به مدرسان توانمند و آشنا به روش‌های نوین آموزشی، از ضرور‌ت‌های برگزاری دوره تربیت مدرس است.

وی بیان داشت: دوره تربیت مدرس با هدف کشف و شناسایی افراد مستعد، تربیت و توانمندسازی آنان جهت تدریس در موضوعات علمی مختلف، شناخت شرکت‌کنندگان با مبانی علمی و فنون نوین تدریس، تأمین مدرس جهت تدریس در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و دیگر مراکز همسو، اعم از داخل و خارج از کشور برای نخستین‌بار در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار خواهد شد.

مدیر اداره امور اساتید در پایان افزود: ثبت‌نام شرکت در دوره تربیت مدرس، از تاریخ 21 تا 30 مردادماه 1397 به صورت اینترنتی از طریق سامانه پذیرش تربیت مدرس سایت جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دوره و شرایط ثبت‌نام به دفترچه راهنمای پذیرش دوره تربیت مدرس مراجعه فرمایند.

جهت مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش دوره تربیت مدرس این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱