بازارچه ای با طعم مهربانی؛

بازارچه مجازی محصولات طلاب کارآفرین جامعه‌الزهرا(س) راه اندازی شد 

بازارچه

مدیر اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام از راه اندازی بازارچه مجازی و عرضه کالاهای بیش از 45 طلبه کارآفرین در کانال این بازارچه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم سمیه معلمی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر اظهار داشت: کانال بازارچه به‌منظور حمایت از طلاب کارآفرین و مشاغل خانگی در پیام رسان ایتا آغاز به کار کرد.

مدیر اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت : در سال‌های 96 تا 98 و در سه سال پیاپی نمایشگاه کارآفرینی در  جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد و امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری نمایشگاه‌های حضوری، بازارچه مجازی راه‌اندازی شد تا طلاب توانمند با بهره‌مندی از بستر فضای مجازی به عرضه مستقیم کالا بپردازند.

معلمی در ادامه، گفت: ایجاد نمایشگاه مجازی و فعالیت موثر طلاب کارآفرین، تأثیر بسزایی در رفع مشکلات معیشتی خانواده‌ها و احقاق شعار سال مبنی بر جهش تولید خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون 45 کارآفرین جهت حضور در این بازارچه اعلام آمادگی کردند، افزود: حدود ۱۲۰ محصول اعم از محصولات عفاف و حجاب، صنایع دستی، مواد غذایی ارگانیک،‌ پوشاک،‌ بافتنی و غیره در این کانال عرضه می‌شود.

مدیر اداره رفاه و سلامت جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: اساتید، طلاب و همه همکاران می‌توانند با عضویت در این کانال به نشانی https://eitaa.com/bazarch_jz می‌توانند به رونق این بازار و حمایت از طلاب کارآفرین کمک کنند.

معلمی یادآور شد: بانوان طلبه که تمایل فعالیت و عرضه کالا  در این بازارچه مجازی را دارند، می‌توانند جهت ثبت نام و هماهنگی لازم با شماره تلفن 32112433 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱