به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برگزار می‌شود:

مسابقه «از ماه تا خورشید» ویژه طلاب مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح

مسابقه از ماه تا خورشید

مدرسه علمیه نیمه وقت صبح به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت، مسابقه «از ماه و خورشید» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طاهره رهبرپور روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مسابقه «از ماه تا خورشید» به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت ویژه طلاب مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه نیمه وقت صبح اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه، گرامیداشت مقام والای ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها، ارتقای سطح علمی و معنوی طلاب با تأسی به سیره زندگی این بزرگواران وهمچنین شناسایی استعدادهای برتر ادبی، هنری وجریان‌سازی تربیتی فرهنگی طلاب است.

رهبرپور با بیان اینکه مسابقه در قالب‌های مختلف فراخوان شده است، افزود: تدوین چهل حدیث با مضمون زن و خانواده از دیدگاه امام رضا علیه‌السلام و چاپ ویژه‌نامه با محتوای برنامه‌ریزی دقیق برای زندگی با تأسی به سیره اهل بیت علیهم‌السلام از جمله بخش‌های این مسابقه است.

وی اضافه کرد: بانوان طلبه می‌توانند در بخش خاطره‌نویسی از اولین زیارت امام رضا علیه‌السلام و حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها همراه با دلنوشته شرکت کنند و یا خلاصه‌ای از یک کتاب با محوریت امام رضا علیه‌السلام و یا حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها را بنویسند.

مدیر مدرسه علمیه نیمه وقت صبح، مهلت ارسال آثار را تا اول مهرماه اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به واحد تربیتی مدرسه علمیه نیمه‌وقت صبح تحویل دهند.

رهبرپور تصریح کرد: پس از داوری آثار، به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱