از سوی جهادگران فرهنگی جامعه‌الزهرا(س) صورت گرفت:

اهدای تابلو فرش نفیس به یادمان شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(س)

حجت الاسلام برزو در مزار شهدا

تابلو فرش مزین به آیه ای از کلام الله مجید از سوی جهادگران فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام به یادمان شهدای گمنام اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی، جهادگران فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام در حاشیه مراسم زیارت عاشورا که روز پنجشنبه با حضور جمعی از کارکنان و بانوان جهادگر در جوار مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، تابلو فرش مزین به آیه ای از کلام الله مجید را به یادمان شهدای گمنام  اهدا کردند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو با اشاره به اینکه امام حسین علیه‌السلام و یارانش الگوی ایثار و تمام فضایل اخلاقی هستند، تصریح کرد: ما در محضر شهدایی هستیم که مظهر فضائل اخلاقی بودند و یکی از بزرگترین فضائل اخلاقی، قطعا مسئله ایثار و گذشت است و ما همواره مدیون شهدا هستیم.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در چند ماه گذشته به خاطر مواجهه کشور با ویروس کرونا شرایطی ایجاد شد که برای مقابله با این بیماری در کشور، نیازمند این بودیم که عده ای ایثار و گذشت کنند و آثار اقتصادی و روانی را کم کنند که بحمد لله بخش زیادی از بانوان طلبه در این عرصه فعال بودند و البته بسیاری نیز به صورت گمنام فعالیت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: بانوان طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام در ابعاد مختلف این جبهه ساعی و کوشا بودند و نقش خویش را در سه سنگر آرامستان، همیار بیمار در بیمارستان، پشتیبانی از آسیب دیدگان بیماری کرونا با دوخت ماسک، لباس بیمارستانی و کمک معیشتی، ایفا کردند.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی تبلیغی برخی از بانوان طلبه جهادگر را در این دوره شناسایی و سازماندهی کرد، گفت: مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام در این مسیر خوش درخشید و مجموعه فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام نیز در این عرصه موفق بود و خدمات شایسته ای ارائه کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی بانوان طلبه جهادگر به ویژه مجموعه فرهنگی، اظهار داشت: سپاه علی بن ابیطالب علیه‌السلام استان قم به پاس فعالیت‌های خالصانه جهادگران، آیین گرامیداشت خدمات مجاهدانه در عرصه مبارزه با کرونا را همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه علیها السلام برگزار کرد که در این برنامه مدیر کل امور فرهنگی به نمایندگی از طلاب جهادگر جامعه الزهرا علیها السلام حضور یافت.

وی افزود: در این مراسم تابلو فرش مزین به آیه مبارکه «وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ» از سوی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم، به جهادگران جامعه الزهرا علیها السلام اهدا شد.

حجت الاسلام و المسلمین برزو گفت: امروز، همزمان با مراسم قرائت زیارت عاشورا در یادمان شهدای گمنام جامعه الزهرا علیها السلام، بانوان طلبه جهادگر نیز این اهدایی را به ابرمردان جهاد و ایثار، شهدای گمنام جامعه الزهرا علیها السلام اهدا کردند؛ شهدایی که هر آنچه داشتند، در راه خدا تقدیم کردند، حتی نام خود را.

وی تصریح کرد: بانوان جهادگر عنوان داشتند از الطاف بزرگ الهی بود که خداوند بر ما منت نهاد و توفیق جهاد ذیل این بیرق را بر ما ارزانی داشت، آن زمان که به فرمان نائب امام عصر ارواحنا له الفدا حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی، دست‌های خود را نذر تجهیز جبهه مدافعان سلامت کردیم و از درگاه ایزدی خواستیم ما را در زمره خادمان امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف قرار دهد و استقامت در این راه و سرانجام شهادت را نصیبمان فرماید.

معاون فرهنگی تبلیغی با قدردانی از این حرکت نمادین و بیعت با شهدا، عنوان کرد: ما محتاج این هستیم که به سمت فضایل حرکت کنیم و یکی از حرکت‌ها این است که ما یادبود مجددی از ایثار شهدا داشته باشیم، زیرا ما همواره مدیون شهدا هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین برزو در پایان اظهار داشت: ان شاءالله خداوند در تمامی مراحل زندگی توفیق حرکت در مسیر شهدا را به ما ارزانی فرماید، چرا که شهدا به عنوان علائم و پرچم‌هایی هستند که با تاسی به آنان به بیراهه نخواهیم رفت و مسیر را گم نخواهیم کرد که امید است همواره در این مسیر استوار و ثابت قدم باشیم.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱