برگزاری اولین دوره محصول محور عکاسی بر پایه فیلمنامه نویسی با رویکرد اربعین حسینی

photo_2022-07-06_12-57-12

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری اولین دوره محصول محور عکاسی بر پایه فیلمنامه نویسی با رویکرد اربعین حسینی ویژه طلاب، مبلغین، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری اولین دوره محصول محور عکاسی بر پایه فیلمنامه نویسی با رویکرد اربعین حسینی ویژه طلاب، مبلغین ، کنشگران ، اساتید و دانش آموختگان اظهار داشت: این دوره روزهای 20 و22و 28و 29تیرماه- 3 و5 مردادماه - 2 و7 شهریورماه ساعت: 15:00الی 16:30 به مدت 8 جلسه به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد: هدف از برگزاری دوره های محصول محور رسیدن به خروجی های محتوایی تبلیغی ـ رسانه ای و ایجاد زیر ساختهای عرضه تولیدات دینی جامعه حوزوی در عرصه فضای مجازی است.

وی در ادامه اظهار داشت: در پایان این دوره شرکت کنندگان توانایی تولید محصولات تبلیغی ـ رسانه ای با رویکرد اربعین حسینی را بر اساس میزان نوآوری و خلاقیت پیدا می کنند.

مدیر اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی اعلام کرد: برگزاری دوره های محصول محور با توجه به استعدادهای طلاب، هویت طلبگی و به کارگیری استعدادها در مسیر رشد و تعالی و به پشتوانه بدنه طلاب توانمند و کارآمد صورت می پذیرد.

وی اضافه کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان می توانند تا 19تیرماه با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش دوره ها) ثبت نام کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱