معاون فرهنگی تبلیغی اعلام کرد:

فراخوان ارسال مقاله ویژه شرکت‌کنندگان دوره تربیت مدرس نماز

تهرانی

فراخوان ارسال مقاله برای دوره تربیت مدرس معارف عالی نماز از سوی اداره دانش‌آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره تربیت مدرس معارف عالی نماز از سوی اداره دانش‌آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری ستاد اقامه نماز استان قم و مرکز تخصصی نماز برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه 126 نفر از دانش‌آموختگان سطوح دو و سه جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در این دوره شرکت کردند، افزود: نیمسال تربیت مربی نماز از سوم دی ماه سال 96 آغاز شد و نیمه اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان برای ورود به نیمسال بعدی این دوره مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: معیار ارزشیابی علاوه بر نظم و حضور فعال در کلاس‌ها، نمره آزمون پایان دوره و ارسال مقالات است.

وی با بیان اینکه 78 موضوع برای تألیف مقالات ارائه شده است، گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند مقالات خود را بر اساس شیوه‌نامه تألیف مقاله دوره مرکز تخصصی نماز و موضوعات پیشنهادی تنظیم کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی، مهلت ارسال مقالات را تا 20 مردادماه عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره، مقالات خود را به آدرس الکترونیکی به نشانی vafa@jz.ac.ir ارسال کنند.

جهت دریافت شیوه نامه تألیف مقاله این پیوند را فعال کنید.

جهت دریافت موضوعات مقاله تربیت مدرس نماز این پیوند را فعال کنید.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱