معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

راه اندازی پویش «قدر اربعین» در شب‌های قدر

پویش قدر اربعین حسینی

پویش «قدر اربعین» به منظور دعا برای دریافت تذکره اربعین و ایجاد گفتمان واحد از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، پویش «قدر اربعین» از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شد.

نظر به وضعیت کنونی جهان و زمزمه لغو همایش عظیم اربعین، پویش «قدر اربعین» از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام پیشنهاد شد که به تصویب معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام رسید.

بر اساس این گزارش، پویش دریافت تذکره اربعین ازدعا در شب های قدر با هشتک «#قدرِ_اربعین» در فضای مجازی ایجاد شده است تا جمیع مشتاقان حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام با هم‌صدا شدن در شب‌های قدر در راستای دعا برای دریافت تذکره اربعین امسال به گفتمان واحد برسند.

اداره کل امور فرهنگی با انتشار احوال مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام  در پویش «#قدرِ_اربعین» از یکایک دلدادگان حضرتش خواست تا هم صدا از خداوند منان زرق اربعین امسال را بخواهیم:

«قدرِ اربعین را تنها، قدریافتگان سلوک اربعین می‌دانند. آنها که تمامیّتشان ذیل امام متجلی شده و هویتشان در نسبت با امام تعریف می‌شود، آنها که قدرشان در روی تافتن از باطل و روی آوردن به ائمه ی حق مقدّر میشود.

اربعین حسینی محک ایمان است و پیاده روی اربعین آوردگاه حق خواهانِ باطل ستیز. اینگونه است که اربعین به مؤمنان قدر می‌بخشد تا سلوک مؤمنانه‌ی رهروان طریق الحسین سلام‌الله‌علیه بر عیار ایمانشان بیافزاید و مشق رزم در رکاب منتقم حسین علیه‌السلام باشد.

بیایید به شکرانه‌ی این قدر اربعین، اربعین را در قدر بخواهیم و در لیالی مبارک قدر که مقدرات رقم می‌خورد تقدیر سال آینده را حسینی طلب کنیم تا نه کرونا بتواند سد راه شود و نه کروناصفتانی که قصد اطفاء نور الهی را دارند.

وعده‌ی ما لحظات ملکوتی شب‌های قدر با دخیل بستن بر باب الحسین و با مدد از حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، دعا برای دستیابی به توفیق زیارت اربعین ...».

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱