پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا به رییس جدید سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی

مهدوی مهر

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام تبریک به حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر، انتصاب وی به ریاست سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن این پیام تبریک بدین شرح است:

«برادر بزرگوار حجت‌الاسلام و‌المسلمین آقای محمدحسن مهدوی‌مهر

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در شهرالله الاعظم، انتصاب شایسته جنابعالی را به «ریاست سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی» تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در ظلّ توجهات حضرت ثامن‌الحجج (علیه‌السلام) و با استفاده از تجربه گرانسنگ خود در مدیریت‌های علمی و فرهنگی، شاهد برنامه‌ها و طرح‌های مفید و مؤثر در آستان با صفای آن امام همام باشیم که بی‌گمان برکاتش برای همه امت اسلامی خواهد بود.

موفقیت روز افزون جنابعالی را در خدمت به بارگاه ملک پاسبان، حضرت امام رئوف، عالم آل محمد، علی‌بن موسی‌الرضا (علیه آلاف‌التحیه والثناء) و نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حوزه‌های علمیه و زائران و مجاوران آن حضرت از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

بدیهی است جامعه الزهرا(سلام اللّه علیها) به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع با تمامی ظرفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود در عرصه‌های مرتبط با بانوان همچون گذشته در خدمت نظام اسلامی و نهادهای همسو خواهد بود.

 سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام»

گفتنی است، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدحسن مهدوی‌مهر از اعضای هیات امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام به تازگی از سوی تولیت آستان قدرس رضوی به سمت «ریاست سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی» منصوب شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱