استاد جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

شهادت سردار سلیمانی اوج جبهه حق در مقابل اوج جبهه باطل بود

سردار سلیمانی

استاد اسماعیلی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی به عنوان نماد مقاومت در دنیا مطرح است، گفت: شهادت سردار، اوج جبهه حق در مقابل اوج جبهه باطل بود و باطن آمریکای جنایتکار را به همگان نشان داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم مریم اسماعیلی استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهادت این سردار پرافتخار اسلام، غمی بر دل ایرانیان، آزادیخواهان، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و همه  افرادی که در فضای مقاومت تلاش می‌کنند، گذاشت و همه را داغدار کرد.

سردار شهید سلیمانی به عنوان نماد مقاومت در دنیا مطرح است

وی با بیان اینکه سردار سپهبد شهید سلیمانی به عنوان نماد مقاومت در دنیا مطرح است، تصریح کرد: ما این واقعه را همچنین به حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و همچنین جمهوری اسلامی تبریک می‌گوییم که با بنیانگذاری حضرت امام خمینی(ره) توانست چنین سربازانی تربیت کند که در سطح بین المللی تأثیرگذار باشند و چه بسا یقین داریم که چنین قضایایی زمینه ساز ظهور خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه کوثر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه واقعه عاشورا نقطه عطف تاریخ اسلام بود، گفت: نبرد بین حق و باطل از ابتدای تاریخ بوده و همچنان جاری است و هر از چندگاهی، عاشورا خود را به شکل‌های مختلف در جامعه اسلامی نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: در زمان امام حسین علیه‌السلام، واقعه عاشورا به عنوان نقطه عطف تاریخ شد و حضرت أباعبدالله الحسین علیه‌السلام در آن واقعه فرمودند: «مِثْلِی لَا یُبَایِعُ مِثْلَهُ؛ كسانی كه مثل من هستند، با هر که مانند یزید است، بیعت نمی‌کند».

سردار سپهبد قاسم سلیمانی یکی از نمادهای حق در مقابل باطل بود

خانم اسماعیلی تصریح کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان یکی از نمادهای حق در مقابل نماد باطل یعنی شیطان بزرگ آمریکا ایستاد و مقاومت کرد و در نهایت به دست َآمریکایی‌ها به شهادت رسید.

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: اگر سردار در داخل ایران شهید می‌شد، می‌گفتند تروریست‌ها سردار را به شهادت رساندند، اگر در سوریه به شهادت می‌رسید، به داعش نسبت می‌دادند، اما سردار پرافتخار ما و همرزمانش به وسیله بزرگترین دشمن اسلام و انقلاب و به فرموده امام خمینی(ره)، شیطان بزرگ به شهادت رسیدند و این اوج جبهه حق در مقابل اوج جبهه باطل بود.

شمارش معکوس نابودی آمریکا و اسرائیل سرعت گرفته است

وی یادآور شد: ما برای از بردن هر نوع پلیدی باید به تناسب همان پلیدی پاک کننده داشته باشیم، هر چه پلیدی بیشتر باشد پاک کننده قوی تری باید باشد؛ وقتی پلیدی به نام آمریکا و غده سرطانی به نام اسرائیل وجود دارد، باید خون‌های مقدس به عنوان پاک کننده قوی ریخته شود تا کاتالیزوری برای نابودی آنها باشد.

اسماعیلی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مدظله العالی که «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»، گفت: امروز خون مقدس سردار شهید قاسم سلیمانی نه در میدان جنگ بلکه ظالمانه و ناجوانمردانه به زمین ریخته شد و این خون مظلوم جواب می‌دهد و شمارش معکوس نابودی آمریکا و اسرائیل سرعت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از عواقب این اتفاق ترسیده است، تصریح کرد: اقداماتی که دولتمردان آمریکا انجام می‌دهند، نشان می‌دهد که ترسیدند و می‌دانند چه اشتباهی کردند، همانطور که یزیدیان وقتی امام حسین علیه‌السلام را به شهادت رساندند، ترسیدند و فهمیدند چه خبطی انجام دادند.

انقلاب اسلامی به انقلاب صاحب‌الزمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف وصل است/ شهادت سردار، باطن آمریکای جنایتکار را به همگان نشان داد

مدیر مدرسه علمیه کوثر با بیان اینکه سیستم انقلاب اسلامی به امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف متصل است، افزود: به فرموده امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی به انقلاب صاحب‌الزمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف وصل است و این انقلاب هر از گاهی برای واکسینه شدن نیاز دارد که خون پاکی به آن پمپاژ شود.

استاد اسماعیلی به شهادت سپهبد صیاد شیرازی در سال 78 اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 78 هم، حملاتی به افکار انقلابی و انقلاب اسلامی صورت می‌گرفت و شهادت صیاد شیرازی، خون بصیرت به قلب انقلاب اسلامی  پمپاژ کرد و تمام نفاق‌ها را شست و از بین برد.

وی ادامه داد: روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سال 78 را برای ما زنده کرد و این واقعه سبب می‌شود که فتنه‌های کوچک و زمزمه‌هایی که کدخدا را به عرصه بیاورند، رنگ ببازند و شهادت سردار، باطن آمریکای جنایتکار را به همگان نشان داد.

ایران درصدد است تا غده‌های سرطانی را در جامعه اسلامی از بین ببرد

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام همچنین به ادعای آمریکا مبنی بر دفاع از حقوق بشر اشاره کرد و افزود: امروز بیشتر از پیش نمایان ‌شد که آمریکا به راحتی انسان‌ها را می‌کشد و در عین حال سنگ حقوق بشر را به سینه می‌زند.

اسماعیلی تأکید کرد: دولتمردان آمریکا باید نسبت به مفهوم‌شناسی تروریست و حقوق بشر بازنگری داشته باشند، آیا حقوق بشر به معنای این است که انسان‌ها را باید کشت، هر که را که تو نمی‌پسندی؟ و تروریست به معنای این است که حتی اگر شری را از بین بردیم، کار تروریستی است؟.

وی اضافه کرد: ما افرادی چون ریگی و گروه داعش را از صفحه روزگار محو می‌کنیم و اگر این عمل ما کار تروریستی است، پس پزشکی که با چاقو، غده سرطانی را از بدن فردی خارج می‌کند، قاتل است، چرا که ایران هم در صدد است تا غده‌های سرطانی را در جامعه انسانی از بین ببرد.

امروز آزادیخواهان و مظلومان دنیا از شهادت سردار ناراحتند

مدیر مدرسه علمیه کوثر عنوان کرد: اگر ما به اوضاع جهان توجه کنیم، می‌بینیم هر کسی در دنیا آزادیخواه، مظلوم و به دنبال عدالت و مساوات است، مدافع سردار است و از قضیه شهادت سردار ناراحت است، اما هر که در دنیا به دنبال منافع خود و تسلط بر دیگران است و خوی استکباری دارد، از این قضیه خوشحال ست.

اسماعیلی افزود: شهادت سردار سلیمانی باعث شد برخی افراد از خواب غفلت بیدار شوند و آنان که خود را به خواب زدند، هیچ گاه بیدار نمی‌شوند.

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پایان تصریح کرد: وقتی دیدید گرگ‌ها و شغال‌ها ایستادند و کف می‌زنند و خوشحالند و کفتار‌ها گوشه‌ای ایستادند و قضیه را نظاره می‌کنند، یقینا شیری کشته شده است.

وی بیان داشت: امید است ما هم شرمنده خون شهدایی که در راه اسلام و انقلاب ریخته شده، نباشیم و همواره با بصیرت به قضایای پیرامون خود نگاه کنیم و بتوانیم همراه با مجاهدان فی سبیل الله، زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف باشیم.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱