انتصاب سرپرست جدید معاونت آموزشی تربیتی

سجودی

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی سجودی را به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزشی تربیتی منصوب کرد.

 به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی سجودی را به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزشی تربیتی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «برنامه ریزی برای تحوّل اساسی در نظام آموزشی براساس سند چشم انداز و بیانیه ماموریت جامعه الزهرا(علیها السلام) و هماهنگی با رشد روزافزون دانش در جهان معاصر و اهتمام جدّی به رشد و تعالی تربیتی و اخلاقی و عنایت ویژه به فراگیری مهارت‌های مورد نیاز از انتظارات این جانب از مجموعه فاخر معاونت آموزشی تربیتی است.

بدیهی است کاری بدین سترگی جزء با توکل بر خدای متعال و استعانت از حضرت او و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) به ویژه حضرت صدیقه طاهره(علیها السلام) و بهره‌ گرفتن از تجربیات دیگر مجموعه‌ها و همه همکاران ارزشمند مجموعه و تلاش مستمر و همت عالی جنابعالی و همه همکاران محترم معاونت و اساتید گرامی و طلاب محترم میّسر نخواهد شد. در این مسیر اهتمام به همکاری مستمر و جدّی با سایر معاونت‌ها و توجه به جایگاه رفیع اساتید و ضرورت ارتقاء مستمر توانائی‌های آنان و تقویت گروه‌های علمی و نیز استمرار طرح‌های اساسی که اخیر شروع شده است همچون دوره تربیت مدرس و دوره عالی فقه و حوزه آزاد و توجه به پرورش نخبگان و استعدادهای برتر و تربیت مدیران شایسته ضرورتی انکار ناپذیر است.»

سجودی1

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سجودی پیش از این در معاونت آموزش حوزه علمیه برادران استان قم در سمت های گوناگون مشغول فعالیت بوده است.

همچنین مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با اهدای لوحی از زحمات دوساله حجت الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی زندی در تصدی معاونت آموزشی تربیتی قدردانی کرد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱