برای نخستین بار؛

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب در جامعه‌الزهرا(س) راه‌اندازی شد

نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی

مدیر کل امور طلاب و خانواده از راه‌اندازی نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب و خانواده‌های آنان در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب و خانواده ها از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) راه اندازی شد.

سرکار خانم «ملیحه عرب خزائلی» در گفتگو با واحد خبر با بیان اینکه این نمایشگاه برای نخستین بار در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برپا می‌شود، تصریح کرد: این طرح به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال خانگی بانوان طلبه و خانواده‌های آنان در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اجرا می‌شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده با بیان اینکه بانوان طلبه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این طرح، صنایع دستی و تولیدات خانگی خود را ارائه می‌کنند، افزود: در این نمایشگاه، صنایع دستی خلاقانه و قابل رقابت عرضه می‌شود.

عرب خزائلی گفت: صنایع دستی مختلف شامال منبت، معرق، صنایع چوب، گلدوزی، خامک‌دوزی، پنیرک‌دوزی، وسائل زینتی و محصولات غذایی مانند خشکبار، شیرینی خانگی و غیره از جمله محصولات ارائه شده است.

وی اضافه کرد: بازدیدکنندگان علاوه بر محصولات و تولیدات طلاب ایرانی می توانند با صنایع دستی طلاب غیرایرانی که توسط خود طلاب تولید شده است، آشنا شوند.

مدیر کل امور طلاب و خانواده با بیان اینکه 50 غرفه در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند، گفت: این نمایشگاه که در سالن جنب تالار بیداری اسلامی راه‌اندازی شده، از روز شنبه، 19 اسفندماه تا روز پنجشنبه، 24 اسفندماه ساعت 8 الی 17 دایر است.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱