ضرورت هم‌افزایی نهادها و موسسات حوزوی در برنامه‌های علمی پژوهشی

دیدار با یعقوب نژاد

معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بر ضرورت هم‌افزایی و پشتیبانی نهادها و موسسات حوزوی از برنامه‌های علمی پژوهشی هم تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوب‌نژاد با اشاره به برگزاری دومین همایش کتاب سال بانوان با هدف شناسایی و حمایت از بانوان پژوهشگر در حوزه علوم انسانی اسلامی با نگاه ویژه به عرصه زن و خانواده گفت: دومین همایش کتاب سال بانوان با مشارکت نهادهای علمی پژوهشی حوزوی برگزار می‌شود و در همین راستا از پیشنهادات و دیدگاه‌های مختلف برای برگزاری بهتر همایش استفاده خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوب نژاد برگزاری همایش کتاب سال بانوان را اقدامی نو و ارزشمند توصیف کرد و از آمادگی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای انتقال تجربیات این مرکز برای برگزاری بهتر همایش خبر داد.

وی بر ضرورت هم‌افزایی و پشتیبانی نهادها و موسسات حوزوی از برنامه‌های علمی پژوهشی هم تاکید کرد اظهار داشت: برای جلوگیری از موازی‌کاری و اسراف نشدن هزینه‌ها شایسته است همه نهادها و موسسات از طرح‌ها و برنامه‌های هم در عرصه‌های مختلف حمایت کنند و به سوی ارائه کارهای مشترک گام بردارند.

   معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پایان بر ظرفیت علمی و پژوهشی بانوان طلبه به ویژه در جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکید کرد و گفت: این ظرفیت بزرگ هنوز به صورت مناسب به جامعه علمی کشور معرفی نشده است و برگزاری همایش کتاب سال بانوان می تواند در این جهت موثر باشد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱