اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه اساتید و طلاب قرآنی برگزار شد

مشهد 1

اردوی زیارتی قرآنی مشهد مقدس با حضور اساتید و طلاب قرآنی به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در روزهای پایانی ماه شعبان المعظم و در آستانه ماه مبارک رمضان، اردوی قرآنی از سوی اداره قرآن و حدیث اداره کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد و اساتید و طلاب قرآنی این مؤسسه، توفیق تشرف به زیارت حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) را یافتند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: این اردوی زیارتی، معرفتی و تربیتی با حضور 60 نفر از اساتید، حافظان، قاریان و خادمان قرآنی برگزار شد.

طباطبایی افزود: این اردو با هدف استفاده حداکثری از فضای معنوی زیارت امام رضا (علیه‌السلام) با برنامه‌های متنوع تربیتی قرآنی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی بیان داشت: سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظافت با موضوع معرفت حضور در محضر امام (علیه‌السلام)، زیارت مزار شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در بهشت رضا (علیه‌السلام)، سخنرانی سرکار خانم حسن‌زاده همسر شهید ضابط با موضوع سبک زندگی قرآنی و تقوای جمعی، برگزاری کارگاه حفظ و قرائت قرآن کریم از جمله برنامه‌های تربیتی آموزشی این اردوی چندروزه بود.

مدیر کل امور تربیتی در ادامه گفت: توفیق بیش از دو ختم کامل قرآن کریم و صلوات در قطار، بازدید از موزه قرآن آستان مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) و برنامه ویژه در دارالهدایه از دیگر برنامه های این اردو بود.

طباطبایی اضافه کرد: برگزاری مسابقات حفظ سوره مبارکه واقعه و زیارت امین الله و زلال وحی با اتکا بر بیانات قرآنی مقام معظم رهبری و کتاب همنشینی در آیات و روایات نیز از برنامه های فرهنگی قرآنی این سفر معنوی بود.

وی با اشاره به عنایات خاصه حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) به این کاروان قرآنی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، همه شرکت‌کنندگان در اردو یک شب، میهمان ضیافت کریمانه حضرت ثامن الحجج (علیه‌السلام) در مهمانسرای آن حضرت بودند.

مدیر کل امور تربیتی در پایان، برگزاری این اردو را فرصتی بی‌بدیل برای تجدید پیمان و طلب توفیق بیشتر در خدمت به قرآن کریم برای جمع قرآنی حاضر دانست و ابراز امیدواری کرد شکر این نعمت در زبان و عمل توسط مجموعه قرآنی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، فرصت‌های مشابه مکرری را جهت بهره‌برداری معنوی مجموعه قرآنی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) فراهم کند.

 

اردوی زیارتی مشهد

اردوی قرآنی مشهد 2

اردوی قرآنی مشهد

اردوی قرآنی مشهد مقدس

اردوی قرآنی مشهد 3

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱