پذیرش دومین دوره عالی فقه در جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد

دوره عالی فقه

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول از آغاز پذیرش دومین دوره عالی فقه ویژه بانوان طلبه سطح 4 فارغ‌التحصیل در رشته فقه و اصول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم «پسنده آصفی نظر» مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول روز شنبه در گفتگو با واحد خبر با اشاره به برگزاری دومین دوره عالی فقه در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، عنوان کرد: گروه فقه واصول در راستای اهداف عالیه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برای دومین سال پیاپی اقدام به پذیرش برای دوره عالی فقه می نماید.

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول با اشاره به اینکه اولین دوره عالی فقه، نیمه اول سال تحصیلی 97-96 در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) راه اندازی شد، اظهار داشت: این دوره ویژه آن دسته از طلاب فارغ التحصیل سطح۴ فقه و اصول است که علاوه بر توانایی لازم، شرایط تمحّض در مباحث علمی و رسیدن به مرحله اجتهاد را دارند.

آصفی نظر به ضوابط پذیرش اشاره کرد و داشتن مدرک سطح4 رشته فقه واصول، شرکت مستمر در کلاس و قبولی در مصاحبه را از جمله شرایط پذیرش در این دوره برشمرد.

وی، مهلت ثبت نام در این دوره را تا 31 خردادماه اعلام کرد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این دوره می‌توانند هر روز از ساعت 8 تا 12 به دفتر آموزش مرکز تخصصی فقه و اصول واقع در طبقه چهارم ساختمان شهید قدوسی(ره) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 32112184 تماس بگیرند.

مدیر مرکز تخصصی فقه و اصول با بیان اینکه مصاحبه علمی از متقاضیان، تیرماه سال جاری انجام می‌شود، تصریح کرد: دوره‌های عالی فقه به شیوه شاگردمحور و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود و طلاب موظفند پژوهش‌های مشتمل بر تبیین و نقد را ارائه و با انتخاب مستدل یک نظر، از آن دفاع کنند.

اطلاعیه پذیرش دوره عالی فقه

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱