بازگشت کاروان راهیان نور جامعه‌الزهرا(س) به قم

راهیان نور 1

کاروان زیارتی راهیان نور جامعه‌الزهرا علیهاالسلام شب گذشته به قم بازگشت.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، کاروان زیارتی راهیان نور جامعه‌الزهرا علیهاالسلام شب گذشته پس از چهار روز حضور در اردوی فرهنگی بصیرتی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب به قم بازگشت.

کاروان فرهنگی بصیرتی راهیان نور جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با حضور 200 نفر از بانوان طلبه روز پنجشنبه 9 اسفند حرکت خود را برای این سفر معنوی آغاز کرد و عازم سرزمین نور شد.

در این اردوی فرهنگی بصیرتی، اعضای کاروان در یادمان های شهدای زین الدین، فکه، کانال کمیل، حنظله، هویزه، طلائیه، شلمچه، فتح المبین و معراج الشهدای شهید محمودوند حضور یافتند و با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب عهد و پیمانی دوباره بستند.

 زائران سرزمین نور در این اردوی معنوی در یادمان های مختلف از روایتگری راویان دفاع مقدس بهره مند شدند، همچنین در مسیر حرکت به سوی یادمان ها، حلقه های معرفتی با حضور اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در داخل اتوبوس ها تشکیل می شد.

برگزاری نشست بصیرتی از دیگر برنامه های این سفر بود و خانم حیدری مجد استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این نشست به تبیین موضوع ولایت فقیه و ولایتمداری پرداخت.

اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این اردو، بیانیه گام دوم انقلاب را که از سوی رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صادر شده است، به صورت جزوه تدوین و چاپ کرده بود که در ابتدای اردو، میان زائران توزیع شد تا در طول سفر از این بیانیه بهره مند شوند.

کاروان راهیان نور در آخرین روز اردو به یادمان شهید زین الدین واقع در اندیمشک بازگشتند و از آنجا راهی قم شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱