راه‌اندازی برنامه آموزشی تمام‌وقت روزانه در مدرسه علمیه فائزات

مدرسه علمیه فائزات

مدیر مدرسه علمیه فائزات جامعه الزهرا علیهاالسلام از راه‌اندازی برنامه آموزشی تمام وقت روزانه در این مدرسه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم رستمی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه فائزات در نوبت عصر، عنوان کرد: مدرسه علمیه فائزات یكی از مدارس عمومی جامعه الزهرا علیهاالسلام است كه با برنامه آموزشی نیمه وقت  در نوبت عصر فعالیت می‌كند.

مدیر مدرسه علمیه فائزات با اشاره به راه اندازی برنامه آموزشی تمام وقت روزانه در این مدرسه، افزود: در نیمسال اول سال تحصیلی جاری، برای نخستین بار یك كلاس از طلاب تمام وقت روزانه با رعایت تمام قوانین و مقررات تمام وقت صبح در این مدرسه  پذیرش شدند.

رستمی یادآور شد: برنامه تمام وقت روزانه تاكنون در نوبت صبح جامعه الزهرا علیهاالسلام فعال بود كه با حول و قوه الهی و عنایت مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و به همت معاونت آموزشی تربیتی، اداره سنجش و پذیرش، اداره كل برنامه ریزی و ارزشیابی، اداره كل خدمات آموزشی و دفتر برنامه ریزی درسی، برنامه تمام وقت روزانه در نوبت عصر راه اندازی شد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت كنونی و رویكرد آموزش به صورت مجازی، از تلاش های خالصانه و جهادی همكاران آموزشی تربیتی مدرسه علمیه فائزات در جهت پیشبرد اهداف عالیه جامعه الزهرا علیهاالسلام و تحقق مطالبات مدیر این مؤسسه علمی آموزشی قدردانی کرد.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱