استاد جامعه‌الزهرا(س) در حاشیه کنگره بین‌‌المللی 140 شهید روحانی مدافع حرم؛

مدافعان حرم، زمینه‌ساز ظهور هستند

کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم 4

استاد اسماعیلی گفت: شهدای مدافع حرم و همرزمان آنان، زمینه‌ساز ظهورند و پرچم انقلاب اسلامی را با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی به دست حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف خواهند رساند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم مریم اسماعیلی استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در حاشیه برگزاری دومین کنگره بین المللی 140 شهید روحانی مدافع حرم از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان، سوریه و عراق که در تالار بیداری اسلامی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، سخنان خود را با شعر «ما سینه زدیم بی صدا باریدند/از هر چه که دم زدیم، آنها دیدند؛ ما مدعیان صف اول بودیم/از آخر مجلس شهدا را چیدند..» آغاز کرد و اظهار داشت: پلیدی و سیاهی هرچه بیشتر باشد، برای زدودن آن، پاک‌کننده قوی‌تری نیاز است.

مدیر مدرسه علمیه کوثر تصریح کرد: وقتی شیطان بزرگ آمریکا در این منطقه پلیدی و سیاهی به وجود می آورد و چنین اقداماتی را مرتکب می‌شود، مدافعان حرمی از ایران، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان جمع می شوند و با خون های پاک خود به زدودن این پلیدی ها و سیاهی ها می پردازند.

اسماعیلی تأکید کرد: شهدای مدافع حرم و همرزمان آنان، زمینه‌ساز ظهورند و پرچم انقلاب اسلامی را با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی به دست حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف خواهند رساند.

وی به یکی از سخنان حضرت امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد که فرمودند: «بکشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شوند» و در ادامه گفت: ملت فقط ملت ایران نیست و انقلاب فقط انقلاب اسلامی ایران نیست؛ بلکه ایران، افغانستان، سوریه، عراق، لبنان، پاکستان و تمام کشورهای اسلامی که در مقابل استکبار می ایستند، می توانند با وحدت و یکپارچگی در مقابل ظلم و استکبار جهانی بایستند.

استاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: شهید بهشتی(ره) فرمودند: «آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر»؛ این سخن از آیه 119 سوره آل عمران نشأت گرفته و ما آرزو می کنیم که هر چه سریع تر محقق شود و اثری از آمریکا و اسرائیل و دست نشانده های آنان در این منطقه نباشد.

اسماعیلی، سخنان خود را با دو بیتی «ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم /گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم؛ دنیا اگر از یزید لبریز شود /ما پشت به سالار شهیدان نکنیم» پایان داد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱