درخشش غرفه اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی در نمایشگاه فجر فاطمی

نمایشگاه فجر فاطمی 2

اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی بیش از 500 اثر و دستاورد فراگیران این اداره را در سه غرفه نمایشگاه فجر فاطمی به نمایش گذاشته است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، نمایشگاه فجر فاطمی، همزمان با دهه مبارک فجر از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی، معاونت آموزشی‌تربیتی و با همکاری اداره کل روابط عمومی و بین الملل در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام راه‌اندازی شد.

در این نمایشگاه، بخش‌های فرهنگی، تربیتی و تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی، اداره قرآن و حدیث، اداره امور مبلغان و اداره پاسخ به سؤالات دینی، دستاوردهای چند ساله خود را به نمایش گذاشته‌اند.

در نمایشگاه فجر فاطمی، سه غرفه به اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی اختصاص یافته که از جمله غرفه‌های قابل توجه، در این نمایشگاه است.

سرکار خانم قاسمی‌زادیان در گفتگو با واحد خبر به آثار ارائه شده در این غرفه اشاره کرد و گفت: در این غرفه بیش از 500 اثر از آثار صد نفر از فراگیران اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره آموزش های مهارتی فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: این آثار حاصل کار یک تا سه ترم آموزشی فراگیران در دوره های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته است.

قاسمی زادیان عنوان کرد: در این نمایشگاه، آثار هنرجویان رشته‌های تذهیب، خوشنویسی، طراحی و نقاشی، نویسندگی، بافتنی، خیاطی، چرم، عکاسی و غیره در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: جمع‌آوری آثار فراگیران به مدت یک ماه و نیم به طول انجامید و پس از جمع‌آوری، مراحل کدگذاری و چینش آنها صورت گرفت.

رئیس اداره آموزش های مهارتی فرهنگی در ادامه به تاریخچه تأسیس این اداره که زیر نظر معاونت فرهنگی تبلیغی است، اشاره کرد و افزود: تأسیس اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی در اسفند ماه سال 1394 تصویب شد و در فروردین سال 1395 در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام آغاز به کار کرد.

قاسمی‌زادیان تصریح کرد: با وجود اینکه در آستانه سه سالگی این اداره هستیم، به لطف خدا هر ترم آمار فراگیران، روبه افزایش است. در هر دوره، بیش از 40 رشته فرهنگی مهارتی در گرایش‌های مختلف ادبی، هنرهای دستی و تجسمی، فناوری اطلاعات و غیره  ویژه طلاب در حال برگزاری است و این نمایشگاه، دستاوردهای فراگیران، در طول کمتر از سه سال است.

وی یادآور شد: اداره آموزش‌های مهارتی فرهنگی در تلاش است تا با همکاری و حمایت مدیریت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، فراگیران رشته‌های مختلف به سمت فضاهای انجمن‌های تخصصی هر رشته سوق داده شوند.

نمایشگاه فجر فاطمی در محل دائمی نمایشگاه‌های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام واقع جنب مدیریت مجتمع آموزشی تربیتی هدی راه‌اندازی شده و تا 30 بهمن هر روز ساعت 9 تا 16 پذیرای خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است.

طلاب، کارمندان و دانش‌آموزان هدی می‌توانند به همراه خانواده‌های خود از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱