آغاز سلسله‌نشست‌های «مهارت‌های ارتباطی و سبک زندگی» در استان مرکزی

همایش اراک

نخستین دوره از سلسله‌نشست‌‌های «مهارت‌های ارتباطی و سبک زندگی» با حضور 30 نفر از طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی و مبلغان ساکن استان‌های مرکزی در شهر اراک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به اینکه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع است، یکی از رسالت‌های عظیم این مجموعه، آشنایی طلاب با اصول و فنون تبلیغ و مهارتهای سبک زندگی است.

معاون فرهنگی تبلیغی افزود: در این راستا، سلسله نشست‌های «مهارت‌های ارتباطی» و «سبک زندگی» از سوی اداره دانش‌آموختگان و با همکاری مرکز مدیریت استان مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین تهرانی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست‌ها، برقراری ارتباط مستمر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با بانوان طلبه، ارتباط پویا میان طلاب، ارتقای سطح معرفتی، بینشی، گرایشی و مهارتی افراد است.

وی یادآور شد: این دوره با حضور 30 نفر از دانش‌آموختگان، طلاب در حال تحصیل غیرحضوری و مجازی و مبلغان ساکن استان‌های مرکزی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی گفت: این دوره از 13 آذر شروع شده و روزهای سه‌شنبه هرهفته در دو نوبت صبح و عصر به مدت 12 هفته برای دو گروه به تفکیک در نوبت صبح با موضوع مهارتهای ارتباطی و در نوبت عصر با موضوع سبک زندگی تشکیل می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱