معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) تصریح کرد:

راه‌اندازی طرح همیاران تربیتی در جامعه‌الزهرا(س)

شهیدی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی با اشاره به اجرای طرح همیاران تربیتی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: حیطه فعالیت تربیتی متمایز با کارهای فرهنگی و یا مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است و نباید تداخلی با این حوزه‌ها صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر شهیدی در نشست توجیهی اساتید همیار تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که با حضور جمعی از اساتید شرکت کننده در این طرح برگزار شد، با اشاره به اصل تربیتی عنوان کرد: هر حقیقتی هر اندازه حیاتی‌تر باشد به همان اندازه جدی‌تر گرفته می‌شود و هر حقیقتی که جدی‌تر گرفته می‌شود به همان اندازه انسان نسبت به آگاهی و تحصیل درباره آن تلاش می‌کند.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: انسان‌ها همواره باید نسبت به مهم‌ترین حقیقت عالم که شخصیت فردی و اجتماعی آنان است توجه داشته باشند و در جهت تعالی شخصیت خود تلاش کنند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به چند ویژگی مهم مربی از دیدگاه علامه جعفری(ره) اشاره کرد و افزود: اخلاص، ایمان و باور داشتن به کار، عدم انگیزه مادی، استمداد از خداوند متعال و شناخت ظرفیت افراد و همچنین تلاش در جهت تعالی متربی از جمله ویژگی‌هایی است که علامه جعفری به عنوان ویژگی‌های مربی ذکر کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح همیاران تربیتی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: حیطه  فعالیت تربیتی متمایز با کارهای فرهنگی و یا مشاوره جامعه‌الزهرا علیهاالسلام است و نباید تداخلی با این حوزه‌ها صورت بگیرد.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: مأموریت و رسالت این طرح باید با جلسات و همفکری همیاران تبیین شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی یادآور شد: طرح همیاران تربیتی طرح جدیدی نیست که ایجاد شده باشد، بلکه این وظیفه از همان ابتدا با عنوان و مقام استادی همراه بوده و لازم و ملزوم هم بودند، اما تشکلی با هدف انسجام بخشیدن به این امر مهم راه‌اندازی شده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱