کرسی ترویجی «امام حسن(ع) و پیش‌بینی صلح با معاویه» برگزار می‌شود

کرسی ترویجی امام حسن و صلح با معاویه

هفدهمین کرسی ترویجی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با موضوع «امام حسن علیه‌السلام و پیش بینی صلح با معاویه» برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: هفدهمین کرسی ترویجی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با عنوان «امام حسن علیه‌السلام و پیش بینی صلح با معاویه» از سوی معاونت پژوهش و با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و شواری عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش با بیان اینکه کرسی‌های ترویجی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به منظور تشویق نخبگان به ارائه نظریات پژوهشی و ایجاد امکان ارائه نظریات و نقادی علمی و منصفانه برگزار می‌شوند، گفت: در این کرسی ترویجی، رویکردهای مطرح شده در باب سیاست راهبردی امام حسن علیه‌السلام از منظر شیعه و اهل سنت مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

حقانی افزود: حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمد رضا هدایت پناه به عنوان ارائه دهنده این کرسی است و حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حامد منتظری مقدم به عنوان ناقد در این نشست حضور دارد.

وی بابیان اینکه سرکار خانم فرزانه حکیم زاده به عنوان دبیر علمی نشست است، گفت: هفدهمین کرسی ترویجی روز یکشنبه 27 آبان ماه ساعت 10 تا 12 در سالن نشست‌های علمی پژوهشی طبقه سوم پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱