با حضور حجت الاسلام و المسلمین مدنی؛

طلاب ممتاز جامعه‌الزهرا(س) در عرصه‌های مختلف تجلیل شدند

تجلیل از طلاب برگزیده

طلاب فعال و ممتاز جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در عرصه‌های مختلف با حضور مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، معاون پژوهش و مدیر کل امور تربیتی این مؤسسه تجلیل شدند.

 به گزارش روابط عمومی و بین الملل، مراسم تجلیل از بانوان طلبه ممتاز و فعال جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در عرصه‌های پژوهش، فرهنگی و ورزشی روز چهارشنبه همزمان با برگزاری جلسه درس اخلاق طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در تالار بیداری اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که پس از برگزاری جلسه درس اخلاق بود، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمود مدنی» مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، سرکار خانم «حقانی» معاون پژوهش و سرکار خانم «طباطبایی» مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) حضور داشتند.

پژوهشگران شرکت کننده در همایش‌های علمی

در این برنامه، پژوهشگران، طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که مقالات خود را به همایش‌های علمی «علامه معرفت» و «صدف کوثر» ارسال کردند، تجلیل شدند.

در عرصه پژوهش، خانم‌ها «مریم السادات موسوی»، «طاهره عبداللهی»، «نرگس قاسمی فیروزآبادی»، «طاهره صادقی» و «معصومه شکری» در همایش علامه معرفت شرکت کرده بودند، همچنین خانم‌ها «هاجر رضایت»، «اعظم ابوالحسنی»، «شهرزاده ابوالقاسمی»، «مینا حمزه ئی»، «زینب عباسی»، «زهرا ظهرابی» و «زهرا مهرجویی» آثار خود را به همایش صدف کوثر؛ حضرت خدیجه(سلام‌الله‌علیها) ارسال کرده بودند که به عنوان نماینده از سوی پژوهشگران شرکت کننده در همایش‌های علمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

طلاب برگزیده بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) در بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی

همچنین در این مراسم، 11 نفر از طلاب برگزیده بین الملل جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در بیست و سومین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی حائز رتبه شده بودند، تجلیل شدند.

خانم‌ها «فاطمه دانش»، «معصومه ابراهیمی» و «فرزانه امینی» در رشته مطالعات قرآنی، «نفیسه فاضل زاده» در حفظ کل قرآن کریم،«ناظره بتول» و «معصومه زهرا جعفری» در حفظ 15 جزء، «زهرا فقیهی» در حفظ 10 جزء، «مرضیه روحانی» در حفظ 5 جزء، «فاطمه مهدوی» در رشته تفسیر ترتیبی، «فاطمه محقق» در رشته تفسیر ترتیبی و مطالعات حدیثی و «فاطمه صابری» در رشته مطالعات حدیثی در این جشنواره حائز رتبه‌های برتر شدند.

برگزیدگان جام وحدت حوزه و دانشگاه

مقام آوران جام «وحدت حوزه و دانشگاه» نیز در این برنامه حضور داشتند و خانم‌ها «زینب رحیمی»، «حلیمه اکبری»، «معصومه اعلایی» در رشته دارت، «فرشته شیخی» و «منیره سادات حسنی» در رشته فوتبال دستی، ««لیلا شیخی»، «فرشته شیخی»، «سمیه دادخواه» و «زهره سعید زاده» در رشته بدمینتون مورد تجلیل قرار گرفتند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱