به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود:

یک روز به یادماندنی در مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری

هفته-تربیت-بدنی

مسابقات متنوع و شاد ورزشی ویژه همکاران و اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و ورزش همگانی ویژه عموم بانوان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم فاطمه ضرابی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و با هدف ترغیب و جذب کارمندان به ورزش، مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی باعنوان یک روز به یاد ماندنی در ورزشگاه کرده است.

سرپرست مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری اظهار داشت: این مسابقات در سه رشته دارت، دو میدانی و ایستگاهی  روز یکشنبه 29 مهر ساعت 12:15 تا 14 برگزار می‌شود.

ضرابی افزود: از روز پنجشنبه 26 مهر به همین مناسبت، در سانس باز استخر ورزشگاه، ورزش همگانی در آب نیز برگزار می‌شود که استفاده برای عموم بانوان آزاد است.

وی بیان داشت: کارمندان و اساتید جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای ثبت نام به سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_465/ مراجعه کنند.

وی یادآور شد: برای شرکت در این مسابقات داشتن بیمه ورزشی الزامی است که برای بیمه ورزشی باید به سایت فدراسیون پزشکی به آدرس https://athlete.ifsm.ir/Login مراجعه کنید.

سرپرست مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری در پایان گفت: این مسابقات در جهت ایجاد روحیه ورزشکاری در بین کارمندان و اساتید جامعه الزهراسلام الله علیها برگزار می‌شود.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵