اهدای لوح سپاس «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» به مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

دیدار خانم عرب نژاد با خانم برقعی  (4)

لوح سپاس و کسب رتبه برتر در شاخص «نهادها» جهت همکاری و مشارکت در تحقق اهداف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم مریم عرب نژاد مدیر کل امور بانوان استانداری قم با حضور در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، لوح سپاس «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» را که از سوی آقای سید محمد آقامیری استاندار قم صادر شده بود، به سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اهدا کرد.

در این لوح سپاس آمده است:

سرکار خانم برقعی مدیر محترم جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

سلام علیکم

جوانی جمعیت از مولفه‌های قدرت و توانمندی کشورها و موجب پویایی تمدن‌های بشری است. بی‌تردید حرکت در مسیر تعالی و پویایی ایران اسلامی نیازمند حضور پرنشاط جوانان این مرز و بوم و مرهون زحمات دلسوزان فعالان حوزه جمعیت در پیشبرد و راهبری سیاست‌های کلی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تاکید بر حمایت از ساحت ارزشمند خانواده، ترویج فرهنگ مقدس ازدواج و فرزندآوری می‌باشد.

بدین وسیله ضمن تشکر قدردانی از اهتمام والای شما در تحقق اهداف و سیاست‌های جوانی جمعیت مراتب خرسندی خود را از کسب رتبه برتر در شاخص «نهادها» توسط سرکار عالی ابراز می‌نمایم.

امید است تحت توجهات حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی با انگیزه‌ای مضاعف در استمرار خدمات ارزشمند و ماندگار برای ساخت ایران جوان، مترقی و مقتدر توفیق روز افزون داشته باشید.

سید محمد آقامیری استاندار قم

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵