معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(س) مطرح کرد:

سامان‌بخشی فعالیت‌های انتخاباتی طلاب و مبلغان در فضای مجازی

انتخابات

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با اشاره به راه اندازی کمیته سامان‌بخشی فعالیت‌های مجازی طلاب در عرصه انتخابات‌، گفت: فعالیت‌های انتخاباتی طلاب و مبلغان جامعه الزهرا علیهاالسلام در فضای مجازی سامان‌بخشی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی که فرمودند: «علاج دردهای مزمن کشور در برگزاری پرشور انتخابات و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است»، اظهار داشت: وظیفه طلاب در انتخابات این است که حضوری فعال، با بصیرت و معرفت همراه با اقدام به موقع و مناسب داشته باشند؛ که این دو رکن اساسی حرکت طلاب در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: انتخابات هر چه پرشورتر و با اقبال عمومی بیشتر همراه باشد، اثرات و منافعش برای کشور و برای خود مردم بیشتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو عنوان کرد: در این راستا، کمیته سامان‌بخشی فعالیت‌های مجازی طلاب در عرصه انتخابات به همت اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تأمین محتوای متناسب با بحث انتخابات بر عهده این کمیته است، افزود: طلاب با اعلام حضور خود در این عرصه می‌توانند از محتواهای تولید شده بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: طلاب و مبلغان می‌توانند جهت سامان بخشی فعالیت‌های مجازی در عرصه انتخابات، به سامانه اداره تبلیغ نوین و فضای مجازی به آدرس http://novin.jz.ac.ir مراجعه و در قسمت برنامه‌ها، فعالیت‌های انتخاباتی خود را در فضای مجازی ثبت کنند.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱