پیام قدردانی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت روز کارمند

تالار بیداری روز کارمند

سرکار خانم برقعی روز کارمند را به کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، متن پیام تبریک سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت روز کارمند به شرح ذیل است:  

چهارم شهریور که در تقویم ملی ایران اسلامی به عنوان «روز کارمند» نامیده شده، امسال با اربعین سید و سالار شهیدان قرین و متبرک گشته است.

این روز، فرصتی است برای قدردانی از زحمات قشر کثیری از زنان و مردان ایرانی که در جایگاه های مختلفِ خدمت به آحاد مردم؛

و آنان که خالصانه ضمن اعتلای نظام و اسلام عزیز تلاش می کنند همچون شهدای گرانقدر کارمند، همه در خیل لشگریان حضرت حجت محسوب می شوند.

«کارمندان ارجمند جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها»، تلاش‌های خالصانه شما آیینه وظیفه شناسی، کاردانی و بازتاب تخصص و تعهدتان است و ثمره آن درخت امیدی است که به بار می نشیند و نویدبخش آینده ای پرنشاط و اثربخش برای نظام مقدس اسلامی و معارف قرآن و اهلبیت علیهم السلام است.

ضمن تبریک «روز کارمند» و درود بر همت بلند شما خوبان، از تلاش‌های بی دریغ‌تان صمیمانه تشکر نموده و همه بزرگواران را بدین سخن گهر بار نبوی رهنمون می سازم:

قال رسول الله(ص): اِنّ اللهَ یُحب اذا عمَل احدُکُم عَمَلاً أن یَتقنَّه. حضرت محمد(ص) فرمودند: خداوند دوست دارد هنگامی که یکی از شما کاری را انجام می دهد آن را همراه با استواری و استحکام لازم انجام دهد. (کنزالعمال حدیث 9128)
توفیق و سلامتی یکایک شما و خانواده های محترمتان را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵