ویژه برنامه‌های مهدکودک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مهد کودک-دهه فجر13

بیش از 10 برنامه فرهنگی و مذهبی ویژه نونهالان مهدکودک شکوفه های بهار به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ازناوی مدیر مهد کودک شکوفه‌های بهار زیر نظر اداره کل امور طلاب و خانواده جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 10 برنامه فرهنگی و مذهبی در مهدکودک شکوفه‌های بهار در حال برگزاری است.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار اظهار داشت: این برنامه‌ها به منظور آشنایی کودکان و پاسداشت روزهای امید بخش پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری خاطره ایثار و همدلی، اتحاد و وحدمت ملت سربلند ایران اسلامی است.

ازناوی تصریح کرد: آشنایی نونهالان با وقایع و رویدادهای دوران پیروزی انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه استکبار ستیزی در کودکان، آشنایی با نقش برجسته شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و معرفی شهدا، ایجاد روحیه جهاد فی سبیل الله و تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی از جمله اهدافی است که در این برنامه‌ها گنجانده شده است.

وی گفت: به همین مناسبت فعالیت‌ها و برنامه‌های گوناگونی نظیر دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم، مراسم گلباران و استقبال نمادین از تشریف فرمایی رهبر کبیر انقلاب، راهپیمایی نمادین یوم الله 22 بهمن و برپایی نمایشگاه در دست اجرا قرار گرفته است.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، مسابقه ای تحت عنوان «عکاسی کودکان انقلابی» نیز برگزار خواهد شد و به بهترین عکس‌های ارسالی جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

ازناوی ادامه داد: معرفی و قصه خوانی جریان انقلاب، یکی از برنامه‌های روزانه این ایام است که به منظور شناساندن اهداف، آرمان‌ها و رسالت انقلاب و شناساندن شخصیت امام راحل (قدس سره) متناسب با گروه سنی کودکان طی برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: محفل یاس قرآنی دیگر فعالیتی است که به همت امور فرهنگی مهد و مربیان در دست برنامه ریزی و برگزاری قرار گرفت. در این محفل، نونهالان قرآنی ثواب تلاوت‌های خود  را نثار کوثر قرآن حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نمودند.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار بیان داشت: برپایی محافل با حضور مهمانان، فضاسازی و برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب با توجه ویژه به ایام فاطمیه (س) و حضور کارشناس و مجری کودک و... از جمله برنامه‌های این ایام است.

ازناوی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های این ایام برگزاری کارگاه نقاشی و کار دستی، با موضوعات نقاشی از ورود تاریخی حضرت امام، شعرخوانی، تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل، نمایش فیلم، زیارت قبور شهدای گمنام جامعه، اردوی زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، بازدید از نمایشگاه حدیث غربت و... است.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱