بدرقه تیم پیشرو کاروان همپای قافله ۸

photo13025113155

تیم پیشرو کاروان همپای قافله ۸ متشکل از ۴ نفر از زائریاران جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور آماده سازی شرایط حضور کاروان در سفر معنوی اربعین حسینی، عازم عتبات عالیات شد.

به گزارش روابط عمومی، تیم پیشرو کاروان همپای قافله ۸ متشکل از ۴ نفر از زائریاران جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به منظور آماده سازی شرایط حضور کاروان در سفر معنوی اربعین حسینی، عازم عتبات عالیات شد.

سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، جناب آقای حدادی فام معاون منابع انسانی و پشتیبانی و جمعی از کارمندان، این تیم را بدرقه کردند.

پیش از اعزام این تیم، جلسه ای با حضور سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و جناب آقای حسین حدادی فام رئیس ستاد اربعین و معاون منابع انسانی و پشتیبانی برگزار شد.

سرکار خانم برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این جلسه، ضمن قدردانی از زحمات ستاد اربعین، خدمت به زائران امام حسین علیه‌السلام را ارزشمند خواند و اظهارداشت: ارزش خدمت به زائر امام حسین علیه‌السلام بسیار بالا است و این توفیق را باید قدر بدانید.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: اگر نگاه ما در خدمت رسانی به زائران حسینی، معنا پیدا کند، برکات آن را خواهیم دید.

برقعی تأکید کرد: آنچه در این سفر به دست می آید، بیشتر از آن است که به ظاهر می بینیم که امید است این فعالیت ها مورد مرضی خداوند متعال و حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام قرار بگیرد.

جناب آقای حسین حدادی فام رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز در این جلسه، با بیان اینکه میزبان ما در سفر اربعین، حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام هستند، تصریح کرد: میزبان هیچ گاه به میهمان سخت نمی گیرد، اما گاهی برای رشد و تعالی، نیاز به تلنگر هست و این سفر می‌تواند زمینه رشد و تعالی زائران را فراهم کند.

رئیس ستاد اربعین حسینی بیان داشت: در این راه سختی هایی وجود دارد و شما به عنوان تیم پیشرو و خط شکن می توانید در تسهیل روند کارها تأثیرگذار باشید.

آقای حدادی فام در ادامه به موارد مورد پیگیری و برنامه ریزی در این سفر اشاره کرد و توصیه هایی را به تیم پیشرو داشت.

در ادامه این جلسه و پیش از حرکت تیم پیشرو، جمعی از کارمندان در جلسه حضور یافتند و آقای محرابی مداح اهل بیت علیهم السلام به ذکر مصیبت پرداخت.

تیم پیشرو به همراه تجهیزات مورد نیاز در سفر اربعین حسینی عازم عتبات عالیات شد.

تجهیزات و داروهای مورد نیاز اربعین از جمله ویلچر، عصا، سرم و داروهای ضروری سفر از سوی اداره رفاه و سلامت طلاب به همراه تیم پیشرو به عتبات عالیات ارسال شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵