حلقه‌های متشکل از طلاب ایرانی و بین‌الملل جهت هم‌افزایی طلاب

photo9832362843

کارشناس مسئول آموزشی- تربیتی مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی و تمهیدیه از برگزاری حلقه‌های متشکل از طلاب ایرانی و بین الملل جهت هم افزایی طلاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حُسنی سادات مدرسی کارشناس مسئول آموزشی- تربیتی مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی و تمهیدیه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: حلقه‌های تربیتی- اخلاقی متشکل از طلاب بین الملل و ایرانی ترم اول و دوم تشکیل شدند.

کارشناس مسئول آموزشی- تربیتی مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی و تمهیدیه افزود: در این حلقه‌ها، طلاب همه مدارس سطح دو از جمله مدرسه علمیه مؤمنات، فائزات، مشکات و تمهیدیه شرکت کردند.

مدرسی افزود: هدف از برگزاری حلقه، گفتگوی انگیزشی- تربیتی صمیمانه و جذاب بین طلاب ایرانی و بین‌الملل در جهت افزایش انگیزه و پشتکار جهت تحقق بخشیدن به اهداف متعالی طلاب عنوان شد.

وی تصریح کرد: طلاب بین الملل در این حلقه‌ها، مطالبی چون انگیزه ترجیح تحصیلات حوزوی بر تحصیلات دانشگاهی، موانع و مشکلات مهاجرت از کشور مبدا، علت انتخاب ایران به عنوان کشور هدف، داشته‌ها و محسنات تحصیل در کشور ایران، علت برگزیدن تحصیل در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع، آرمان‌های ترسیم شده طلاب غیرایرانی در عرصه ملی و بین‌المللی و توصیه‌ها و سفارشات طلاب بین‌الملل به طلاب ایرانی را مطرح کردند.  

کارشناس مسئول آموزشی- تربیتی مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی و تمهیدیه بیان داشت: طلاب ایرانی سؤالات خود را مطرح نموده و  اساتید نیز به بیان نکات تکمیلی و جمع‌بندی نهایی پرداختند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱